8107620915

8107620915



Czas: 120 minut

Działanie osoby prowadzącej

Tworzymy mapę informacyjną naszej miejscowości. Uczestnicy są proszeni o sporządzenie prostego planu swojej miejscowości, na którym zaznaczą:

►    Najważniejsze źródła informacji oficjalnej, które będą mogły być przydatne podczas pracy dziennikarza lokalnego. Będą to wszelkie urzędy i instytucje państwowe i samorządowe: wójt, burmistrz, starosta, rada gminy lub powiatu, Sanepid, Urząd Skarbowy, dyrekcje szkól, ośrodków zdrowia, bibliotek i instytucji kultury, policja, straż pożarna itp.

►    Miejsca, które mogą być ważnym nieoficjalnym źródłem pozyskiwania informacji: targowisko, sklepy, zakłady pracy, kościoły, ośrodki kultury i sportu itp. (uczestnicy w burzy mózgów sami powinni zgłosić wybrać jak najwięcej - najlepiej znają swój rejon).

►    Miejsca zamieszkania i przebywania ludzi z różnych grup społecznych, zawodowych, środowiskowych: młodzież, rolnicy, robotnicy, bezrobotni, elity finansowe, mniejszości etniczne, seniorzy, kibice, kierowcy, hobbyści, działkowcy, przedsiębiorcy, społecznicy itp. - prowadzący podaje tu tylko przykłady grup, sami uczestnicy układają ich listę.

Działanie uczniów Wspólna praca nad mapą

Metody

Burza mózgów, dyskusja, rysowanie, tworzenie mapy

Cel edukacyjny. Czego odbiorcy się nauczą?

Lepsze przyjrzenie się swojemu miejscu zamieszkania, stworzenie dziennikarskiej bazy danych, stworzenie narzędzia przydatnego w pracy dziennikarskiej, zyskanie świadomości istnienia grup społecznych.

Potrzebne materiały

Mazaki, tablica, duża płachta papieru, dostęp do internetu, mapy miejscowości

8



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Opis metodologii i działań Czas 30 minut Działanie osoby prowadzącej Krótkie omówienie wybranych
Opis metodologii i działań Czas 30 minut Działanie osoby prowadzącej Miniwykład o gatunkach
Czas: 30 minut Działanie osoby prowadzącej Prezentacja mapy. Uczestnicy bronią swoich wyborów, razem
Potrzebne materiały Sprzęt reporterski, kartki, długopisy Czas 60 minut Działanie osoby
Scenariusz zajęćTworzymy mapę informacyjną naszej miejscowości Planowana liczba odbiorców i
Scan0006 (6) Zadanie 13. Które działanie powinien podjąć członek służby informacyjnej w stosunku do
egz1 Egzamin z matematyki, dn.............................czas trwania egzaminu: 120 minut Imię i
egz2 Egzamin z matematyki, dn.............................czas trwania egzaminu: 120 minut Imię i
Terminy egzaminu ósmoklasisty 16-06-2020 (wtorek) godz. 9.00język polski 120 minut (przedłużony czas
test z fizyki olimp 08 9 cz1 KONKURS FIZYCZNY[ETAP SZKOLNY]ROK SZKOLNY 2008/2009 Czas trwania: 120 m
Osoby prowadzące pozarolniczą działalność mające ustalone prawo do renty z tytułu niezdolności do pr
100#53 Egzamin z Mechaniki Konstrukcji sem. II sesia -1 termin Czas trwania egzaminu 120 minut 17.06
Piotr GumiennyIII. Podręcznik testowania. 1.    Czas trwania testu. 120 minut. 2.
71096185485722343136407351 n /(»! - I U- EGZAMIN Z MATEMATYKI - TERMIN 2 (08.02.10) IMiR. rok 1E4-1
10099 strona1 (10) 100 Nazwisko i imię 21.01.2005. Grupa/rok. Czas trwania testu: 120 minut sąsiad l
Egzamin z matematyki, dn.............................czas trwania egzaminu: 120 minut Imię i
Egzamin ósmoklasisty w 2021 r. Język polski Czas trwania: 120 minut Przeprowadzany na

więcej podobnych podstron