8299307705

8299307705



Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL


Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta


3/12


b)    mycie i dezynfekcję powierzchni pomieszczeń

c)    mycie i dezynfekcję (sprzętów, stołów łóżek itd.:),

d)    tzw. serwis całodobowy (minimum 3 osoby w godz. 19:00-7:00) mający na celu całodobowe zapewnienie czystości również w całym Szpitalu (w razie nagłej i wyjątkowej potrzeby)

e)    ciągłe zapewnianie środków higienicznych oraz ciągłe zapewnianie czystości w toaletach i innych pomieszczeniach.

4.2.    Wykaz sprzątanych powierzchni z podziałem na strefy higieniczne określa załącznik nr 1 do specyfikacji. Szczegółowy zakres czynności i częstotliwość ich wykonywania określa "Plan sprzątania szpitala" stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Usługa będzie wykonywana również w dni wolne od pracy.

4.3.    W zakresie ww. usługi Zamawiający stawia następujące wymagania:

a)    Wykonawca stosował będzie własny sprzęt, zapewniając jego ilość w stopniu niezbędnym do wykonania usługi zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w szczególności: wózków serwisowych do mycia i dezynfekcji, wózków do transportu środków czystości i dezynfekcyjnych,

b)    Wykonawca zapewni osobny sprzęt do sprzątania poszczególnych stref higienicznych szpitala,

c)    Wykonawca zapewni dezynfekcję, pranie i suszenie mopów,

d)    Wykonawca stosował będzie własne środki dezynfekcyjne do dezynfekcji powierzchni,

e)    Wykonawca zapewni własne środki myjące- mydło w płynie- oraz zapewni do nich dozowniki jak również w odpowiedniej ilości papier toaletowy i ręczniki papierowe z dozownikami w ilościach gwarantujących 24 godzinne funkcjonowanie toalet szpitalnych jak również wszystkich innych pomieszczeń szpitala wyposażonych w dozowniki

0    Nie przeprowadza się rutynowego sprzątania oddziałów w pomieszczeniach, w których przebywają pacjenci: w czasie ciszy nocnej, podczas wizyty lekarskiej, w trakcie wykonywania zabiegów przy pacjencie oraz w czasie wydawania i spożywania posiłków.

g)    Dezynfekcję - inną niż dezynfekcję powierzchni - Wykonawca przeprowadzać będzie zgodnie z "Planem Sprzątania Szpitala"

h)    Po wykonanych zabiegach, Wykonawca przeprowadzi dezynfekcję i mycie sal operacyjnych i zabiegowych,

i)    Wykonawca ma obowiązek przedstawić listę środków stosowanych do dezynfekcji do uprzedniego zatwierdzenia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego oraz kwartalnie raportować ich zużycie

j)    Wykonawca zabezpieczy polimerami korytarze i powierzchnię biurową szpitala zgodnie z "Planem Sprzątania Szpitala załącznik nr 2

k)    Wykonawca zobowiązany będzie do umycia okien w budynku Szpitala zgodnie"Planem Sprzątania Szpitala" załącznik nr 2

l)    Wykonawca zapewni całodobowy dyżur personelu sprzątającego w Oddziale Ratunkowym Szpitala, sali porodowej i bloku operacyjnym.

m)    Wykonawca dostarczy 4 nowe wycieraczki do wejść do szpitala oraz będzie je wymieniał (oddawał do czyszczenia

1    raz w tygodniu w okresie 1.5. - 30.9. natomiast w okresie 1.10- 30.4 dwa razy w tygodniu lub częściej wg potrzeby. Odkurzanie wycieraczek wg Planu Sprzątania Szpitala załącznik nr 2

n)    Obsługa szatni chorych znajdującej się w pomieszczeniach niski parter w godzinach 8-16 siedem dni w tygodniu. Przyjmowanie i wydawanie ubrań pacjentom hospitalizowanym z szatni, wypisywanie pokwitowań na przyjęte ubrania, dbanie o czystość worków odzieżowych i pomieszczeń szatni.

5. Usługa segregacji i transportu wewnętrznego surowców wtórnych, odpadów medycznych i odpadów komunalnych. Zamawiający prognozuje objęcie usługą ok Odpady medyczne 86 ton rocznie, odpady komunalne 192 tony rocznie.

a)    W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do segregacji i transportu wewnętrznego własnymi środkami wszystkich odpadów.

b)    Wykonawca zapewni odpowiednią ilość worków na wszystkie kategorie odpadów.

16/11/2011    S220

http://ted.europa.eu/TED


Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
START SZUKAJ ZADAJ PYTANIE NOWE Z ODPOWIEDZIĄ ODRZUCONE QA193489 Zadanie pytania 16-11-2011
16 11.2011 Jan Skokowski Prowadzący zajęcia - dr mz Przemysław SiejakWyznaczanie stężenia i refrakcj
Ad: 3.1. podatnicy deklarujący zwrot dużych kwot nadpłat; Tabulogram z dnia 16.11.2011 Podatnicy
AM2 kol1 11 A 16.11.2011 AM 2 Kolokwium 1 Imię i Nazwisko, numer grupy, numer indeksu: 1. (10p.) Wyz
Turystyka Kulturowa, www.turystykakulturowa.org Ar 11 2011 (listopad 201 lt INNE: Szansę na rozwój m
eDF Kraków, 07.10.2011 r. Dotyczy:    zamówienia sektorowego na usługi nie
eDF Kraków, 07.10.2011 r. Dotyczy:    zamówienia sektorowego na usługi nie

więcej podobnych podstron