8299307709

8299307709



Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL


Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta


7/12


c)    wszystkie preparaty dezynfekcyjne, które będzie stosował Wykonawca muszą posiadać szerokie spektrum działania (B,V,F,Tbc), V osłonkowe i nieosłonkowe, spełniać wymogi ustawy z dnia 13.9.2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. nr 39 poz. 252 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na podstawie przywołanej ustawy, w tym rozporządzenia z dnia 17.1.2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych według ich przeznaczenia (Dz.U. z 2003 r. nr 16 poz. 150), ustawy z dnia 6.9.2001 r. - Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r., nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) oraz ustawy z 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami).

Środki myjące, dezynfekcyjne i konserwujące, służące do wykonywania usługi muszą posiadać, odpowiednio do ich rodzaju, następujące dokumenty:

—    karty charakterystyki substancji niebezpiecznej,

—    wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych / zgłoszenie do rejestru medycznego / pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym,

—    aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie RP.

Powyższe środki winny być zatwierdzone przez "Zespół Higieny i Epidemiologii Szpitalnej" Zamawiającego w momencie rozpoczęcia świadczenia usługi.

d)    wzystkie zastosowane środki i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30.8.2002 r., o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2002 r., nr 166, poz. 1360) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy;

e)    Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi, w szczególności zasad dezynfekcji sprzętu, pomieszczeń, postępowania z materiałem skażonym;

0 przejęcie usługi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odbędzie się w obiektach czynnych, przy przekazaniu obowiązków będzie zachowana ciągłość pracy szpitala;

g)    Wykonawca będzie prowadził stały i szczegółowy monitoring czynności wykonywanych w ramach świadczonej usługi. Nie później niż do chwili rozpoczęcia świadczenia usługi, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram wykonywania usługi z rozbiciem na poszczególne jednostki organizacyjne szpitala z określeniem czasu wykonywania czynności;

h)    na zasadach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę po zawarciu umowy, jakość wykonywanych czynności będzie podlegała comiesięcznej ocenie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego;

i)    Wykonawca każdorazowo udostępni Zamawiającemu protokoły z kontroli przeprowadzanych przez organy administracji publicznej i inne instytucje publiczne, a także dokumenty obejmujące zalecenia przedstawione przez te organy lub instytucje, dotyczące przedmiotowej usługi;

j)    jeżeli Wykonawca zastosuje dla części ceny swej oferty stawkę podatku od towarów i usług inną niż 23 % lub uzna że część ceny oferty jest zwolniona od tego podatku, przedstawi on opinię klasyfikacyjną Głównego Urzędu Statystycznego (Ośrodka Interpretacji Standardów Klasyfikacyjnych w Łodzi) dotyczącą zasadności takiego działania. Opinię tę należy przedstawić przed wystawieniem pierwszej faktury (wymaga się jej załączenie do oferty).

3. Wymogi co do personelu Wykonawcy.

a)    Wykonawca musi dysponować należycie wykwalifikowanym i dostatecznie licznym personelem zapewniającym poprawne wykonanie usługi. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże dokumenty wykazujące kwalifikacje personelu, wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;

b)    personel Wykonawcy uczestniczący w świadczeniu usługi na terenie Zamawiającego zobowiązany będzie posiadać:

—    aktualne badania i szczepienia ochronne p/WZW,

—    zunifikowaną odzież ochronną (zaleca się aby odzież ta zawierała logo firmy Wykonawcy); Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność w wyborze koloru tej odzieży za wyjątkiem następujących barw (używanych przez personel Zamawiającego):

16/11/2011    S220

http://ted.europa.eu/TED


Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
Dz.U./S S220 16/11/2011 356834-2011-PL Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi -
START SZUKAJ ZADAJ PYTANIE NOWE Z ODPOWIEDZIĄ ODRZUCONE QA193489 Zadanie pytania 16-11-2011
16 11.2011 Jan Skokowski Prowadzący zajęcia - dr mz Przemysław SiejakWyznaczanie stężenia i refrakcj
Ad: 3.1. podatnicy deklarujący zwrot dużych kwot nadpłat; Tabulogram z dnia 16.11.2011 Podatnicy
AM2 kol1 11 A 16.11.2011 AM 2 Kolokwium 1 Imię i Nazwisko, numer grupy, numer indeksu: 1. (10p.) Wyz
Turystyka Kulturowa, www.turystykakulturowa.org Ar 11 2011 (listopad 201 lt INNE: Szansę na rozwój m
eDF Kraków, 07.10.2011 r. Dotyczy:    zamówienia sektorowego na usługi nie
eDF Kraków, 07.10.2011 r. Dotyczy:    zamówienia sektorowego na usługi nie

więcej podobnych podstron