8719220079

8719220079



105.    Strategie rozwoju turystyki w regionie / red. nauk. Beata Meyer, Dawid Milewski ; [aut. Anna Gardzińska et al.].

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 332/166109

106.    Przywództwo w zakładach opieki zdrowotnej / Henryk Mruk.

Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2010.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 005.32/166108

107.    Przewodnik po zarządzaniu wiedzą : e-biznes i zastosowania CRM / Amrit Tiwana ; [przekł. Grzegorz Dąbkowski].

Warszawa : Placet, 2003.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 658.818/166107

108.    Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń / Barbara Marciszewska.

Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2010.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 339.138/166105

109.    Product placement: medioznawstwo a marketing kreatywny / Ewa Urbaniec. Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, cop. 2009.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 659/166104

110.    Pre-press : poradnik dla grafików / Gavin Ambrose, Paul Harris ; tł. Urszula Kowalczyk.

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 659/166103

111.    Powrót recesji : kryzys roku 2008 / Paul Krugman ; przeł. Marcin Ruszczyński. Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 33/166102

112.    Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej / red. nauk. Monika Dobska, Kazimierz Rogoziński ; aut. Grażyna Bartkowiak [et al.].

Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 005/166101

113.    Plakat i reklama : przewodnik / Nick Souter i Stuart Newman ; [tł. Bożena Stokłosa].

Warszawa : Muza, 2012.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 659/166100

114.    Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz.

Warszawa : ABC a Wolters Kluwer business, 2011.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 339.138/165637

115.    Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba.

Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 339.138/166096

116.    Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk.

Warszawa : Difin, 2009.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 339.138/166095

117.    Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Małgorzata Michalik, Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk.

Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.

Biblioteka Wydziału Zarządzania i Podstaw Techniki, Sygn: 339.138/166094

118.    Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych / Henryk Mruk.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
13.    Przedstaw strategię rozwoju turystyki w województwie
OBSZAR EKONOMIKI TURYSTYKI 1.    Uwarunkowania strategii rozwoju turystyki na szczebl
61. B.111932 HISTORIA w dyplomacji publicznej / red. nauk. Beata Ociepka. - Warszawa : Wydaw. Naukow
3.    Rynek nieruchomości: finansowanie rozwoju miast / pod red. nauk. Marka Bryxa. -
42.    Instrumentalizacja turystyki kulturowej / red. nauk. Mieczysław K. Leniartek,
skanuj0016 (31) — 114—    ORGANIZACJA TURYSTYKI W POLSCE8.10. STRATEGIA ROZWOJU POLSK
skanuj0006 (523) 238 9. Planowanie rozwoju turystyki i marketing turystyczny na 6 regionów planowani
28.    A.69042 BIZNES międzynarodowy w regionie Azji i Pafyfiku / pod red. nauk. Bogu
skanuj0016 (31) — 114—    ORGANIZACJA TURYSTYKI W POLSCE8.10. STRATEGIA ROZWOJU POLSK
metodologiczny w naukach o zarządzaniu. Perspektywy i zagrożenia rozwoju” ( red. .nauk. .Wandą. .Bla
Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym / pod red.
Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej: zarys problematyki / red. nauk. Agnieszka
162 Jakub Grabowski utrudniać rozwój turystyki w danym regionie. Duże znaczenie dla pozycji konkuren
ROZWÓJ LOKALNY I REGIONALNY Współczesne problemy rozwoju obszarów wiejskich Strategie i programy roz
•    21. Planowanie strategiczne i strategia rozwojuregionu Strategia rozwoju regionu
76768 P1090188 Dokumenty planistyczne na poziomie regionu, gminy i powiatu •    Strat
43957 P1090427 (2) PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA STRATEGICZNE Głównym wyzwaniem stojącym przed rozwojem turys

więcej podobnych podstron