130859545

130859545



Metody nauczania:

Wykład informacyjny z elementami konwersatorium

Treści merytoryczne przedmiotu:

1.    Etyka - pojęcia, definicje

2.    Przedmiot etyki urzędniczej

3.    Podstawowe teorie etyczne

4.    Etyka a inne regulatory zachowań

5.    Wolność a odpowiedzialność

6.    Sprawność a racjonalność

7.    Dobro jednostki a dobro ogółu

8.    Kodeksy etyczne i ich charakter

Metody i formy oceny pracy studenta:

Egzamin końcowy z całej materii będącej przedmiotem wy kładu

Spis zalecanych lektur:

1.    W. Gasparski, Wykłady z etyki biznesu: Nowa edycja uzupełniona. Warszawa 2007

2.    W. Gasparski. Decyzje i etyka w lobbingu i biznesie. Warszawa 2003

3.    R. Tokarczyk. Etyka prawnicza. Warszawa 2005

Nazwa przedmiotu:

Podstawy psychologii

Kod przedmiotu:

10.6 PPS 332

Formula przedmiotu:

wykład

Status przedmiotu:

ograniczonego wyboru

Zakład, instytut:

Zakład Administracji. Instytut Nauk Społecznych

Semestry:

1

2

3

4

5

6

Liczba godzin w semestrze:

30

Punkty ECTS:

2

Poziom przedmiotu:

podstawowy

Wymagania wstępne:

brak

Język wykładowy:

polski

Cel nauczania:

Student analizuje problematykę dotyczącą powstawania, rozwoju i roli procesów psychicznych. Potrafi dostosować rozwiązanie problemu w konkretnej sytuacji zawodowej.

Metody nauczania:

Wykład informacyjny z elementami konwersatorium

Treści merytoryczne przedmiotu:

1.    Psychologia - cele, założenia

2.    Psychologia w administracji

3.    Zagadnienia dotyczące procesów uczenia się, pamięci, inteligencji

4.    Zagadnienia dotyczące stresu

5.    Zaburzenia psychiczne - istota, znaczenie

6.    Psychologia społeczna

Metody i formy oceny pracy studenta:

Wykład - egzamin końcowy z całej materii będącej przedmiotem wykładu

Spis zalecanych lektur:

1.    B. Wojcieszke, Człowiek wśród ludzi - zarys psychologii społecznej, SCHOLAR 2006

2.    R.M. Alert, E. Aronson, T.D. Wilson, Psychologia społeczna, Poznań 2007

3.    A. Sperling. Psychologia. Poznań 1995

4.    J.E. Johnson. Psychologia, Poznań 2004

5.    S.A. Rathus. Psychologia współczesna, Gdańska 2004

4



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Metody nauczania: Wykład informacyjny z elementami prezentacji multimedialnej Treści merytoryczne
materialnym Metody nauczania: Wykład informacyjny z elementami prezentacji multimedialnej Treści
14. Metody dydaktyczne 45 godzin - wykład (w tym: wykład informacyjny, elementy konwersatoryjne. mat
Metody dydaktyczne ■    wykład informacyjny i problemowy, konwersatoryjny,
stosowane w naukach prawnych Metody nauczania: Wykład - wykład informacyjny z elementami prezentacj
Metody nauczania: Wykład - wy kład informacyjny z elementami prezentacji multimedialnej/ ćwiczenia -
IMG@27 Edukacja Techniczno - Informatyczna Wydział Fizyki TechnicznejPEDAGOGIKA I METODY NAUCZANIApr
17. METODY DYDAKTYCZNE: Wykład informacyjny. Wykład problemowy. Wykład konwersatoryjny. Dyskusja
METODY KSZTAŁCENIA: Wykład informacyjny, wykład problemowy i konwersatoryjny, praca z tekstem
EKONOMIA I ZARZĄDZANIE Metodyka nauczania Wykład i konwersatorium Dodatkowe uwagi Stopień, imię i
19 Stosowane metody dydaktyczne Wykład informacyjny i problemowy, wykład konwersatoryjny. 20 Metody
Zmodyfikowany podział metod nauczania: •    metody podające: o wykład informacyjny, o
Wymagania wstępne: słuchacz ma podstawową wiedzę z zakresu ekonomii Metody nauczania: wykład problem
16. Treści merytoryczne przedmiotu oraz sposób ich realizacji Tematy wykładów: 1.
Treści merytoryczne przedmiotu: Tematyka wykładów: 1 .Anatomia części twarzowej czaszki. 2.
17. Treści merytoryczne przedmiotu oraz sposób ich realizacji Wykłady: 1.    Stany
Uniwersytet Rzeszowski METODY NAUCZANIA: wykład, ćwiczenia JĘZYK WYKŁADOWY: polski IMIĘ I NAZWISKO

więcej podobnych podstron