130860091

130860091



!:\DYDAKTYKA\MaterialyA\ORGANIZACJA\Materiały_

ii)    na ćwiczeniach prowadzący wybiera zadania spośród przekazanych studentom do rozwiązania i wybiera spośród zgłaszających się studentów jednego do rozwiązania zadania przy tablicy,

iii)    za rozwiązanie zadania student otrzymuje premię (tzw. „czasową premię za aktywność”) przyznawaną przez prowadzącego ćwiczenia. Na przykład:

(1)    10 min za rozwiązanie fragmentu zadania lub za rozwiązanie bardzo prostego zadania,

(2)    20 min za rozwiązanie typowego zadania,

(3)    40 min za rozwiązanie pracochłonnego zadania,

(4)    60 min za rozwiązanie szczególnie trudnego zadania, wymagającego pomysłowości.

iv)    na każdych ćwiczeniach prowadzący ma prawo do przeprowadzenia krótkiego sprawdzianu pisemnego; jeśli sprawdzian dotyczy materiału z dwóch ostatnich ćwiczeń, nie musi być zapowiadany; sposób ujmowania wyników takiego sprawdzianu opisany jest w punkcie 4).

3) Procentowa premia za aktywność:

aktywność jest


a) po zakończeniu okresu rozliczeniowego (semestru lub roku) czasowa premia z zamieniana na procentową premię za aktywność PP wg wzoru.

suma czasowych premii za aktywność (w min.) efektywny, łączny czas trwania ćwiczeń w semestrze (w min.)

b) Przykład 2: W semetrze odbyło się 14 spotkań (ćwiczeń). Efektywny, łączny czas trwania ćwiczeń wynosi 14 • 90 min = 1260 min . Student opuścił jedno spotkanie, a na inne spóźnił się 20 min . Jednocześnie aktywnie uczestniczył w pozostałych spotkaniach i uzyskał czasowe premie za aktywność w wysokości 10 min , 40 min, 10 min , 20 min . Procentowa premia za aktywność PP dla takiego studenta wynosi:

80

.--91,23% « 5,79%

1260 1260

4) Status krótkich sprawdzianów na ćwiczeniach. Krótki sprawdzian pisany na ćwiczeniach ma wpływ wyłącznie na czasową premię za aktywność na tych ćwiczeniach; zasady pracy (w szczególności prawo do korzystania z materiałów) określa prowadzący ćwiczenia; szczegóły objaśniają poniższe przykłady:

a) Przykład 3: na ćwiczeniach odbył się krótki sprawdzian, w którym maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosiła max = 30 zaś waga - 40.

Student A uzyskał uzysk = 25 punktów. Wynik studenta — czyli czasową premię za aktywność P— obliczamy z wzoru:

P


uzysk 1 ^ max 2)


■ waga


czyli

P


—-11.40 = 13,33min

,30 2)

b) Przykład 4: na ćwiczeniach odbył się krótki sprawdzian, w którym maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosiła 40 zaś wagi nie podano. Oznacza to, że waga jest równa maksymalnej liczbie punktów do uzyskania. Student B uzyskał 5 punktów. Wynik ten przelicza się na czasową premię za aktywność następująco:

-2-



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CIMG3050 materiał obowiązujący na ćwiczeniachCWKZEME 1 LUMPY U ykn wank glicerolu. "Wykiywanie
!: DYDAKTYKAMaterialyAORGANIZACJAMateriały_ P = •40 = -15 min Premia za aktywność na ćwiczeniach
viewer 2 Biologia molekularna dla II roku - ćwiczenia zakres materiału I osoby prowadzące poszczegól
!: DYDAKTYKAMaterialyAORGANIZACJAMateriały_ B i C na poprawienie swojej sytuacji. 6) UWAGA: opisany
!: DYDAKTYKAMaterialyAORGANIZACJAMateriały_ ii) w rubryce „egzamin sesyjny” „ndst” z datą
Kcyni. Prowadził tam małą wytwórnię materiałów chemicznych na potrzeby gospodarcze. Niesłusznie
Scenariusz wystawy oraz zajęć prowadzonych w oparciu o materiał zgromadzony na wystawie Temat: Zamki
mechanika gruntów projekt01 Analiza makroskopowa wg PN-EN ISO 14688 materiały dydaktyczne dla stude
13001 wykaz materiału na ćwiczenia z metodyki 1 GIMNASTYKA KOREKCYJ Ćwiczenie V. Gimnastyk* korę Pod
1
3 3 Wydział Transportu PW Laboratorium z informatyki sem.II. ćw. 3 Materiały pomocnicze do ćwiczenia
na łacinę). KI. II. lic. hum. Prowadzący lekcję dr Pliszczyńska. Zagadnienie: poprawa ćwiczenia klas
Materiał na ćwiczenia do wykładu „Równania zupełne" a) p dt H--- dy = 0, 1.
Untitled 47 Tworzenie rymu J I Podany tu materiał słowny wykorzystano w ćwiczeniach zamieszczonych

więcej podobnych podstron