1313878152

1313878152



1.


Model nauczania języków obcych

Oferta dydaktyczna

1.    Studenci i doktoranci PWr uczą się języków obcych zgodnie z obowiązującymi ścieżkami edukacji językowej.

2.    Systematycznie aktualizowana i poszerzana oferta lektoratów i kursów językowych z języków europejskich i pozaeuropejskich uwzględnia aktualne potrzeby studentów wszystkich form studiów. Oprócz lektoratów obowiązkowych, lektoratów dodatkowych, kursów języka specjalistycznego (kursów języka środowiska pracy, autorskich kursów tematycznych itp.) prowadzonych w formie tradycyjnej oferta zawiera również kursy e-learningowe, kursy wspierane platformą Moodle, kursy typu „blended-learning", kursy dla studentów z dysfunkcjami oraz indywidualne zajęcia dla studentów niepełnosprawnych.

3.    W realizacji oferty dydaktycznej uczestniczą lektorzy natywni.

4.    Lektoraty i kursy językowe pomagają studentom przygotować się do wymiany w ramach programów międzynarodowych, do studiowania lub odbywania praktyk zawodowych w wielu krajach Europy i świata.

5.    Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców prowadzi intensywne kursy języka polskiego jako obcego dla kandydatów na studia w Polsce. Oferuje także letnie kursy języka polskiego dla obcokrajowców w ramach projektów międzynarodowych oraz kursy i warsztaty związane z krzewieniem w Uczelni kultury języka i wystąpień publicznych.

6.    SJO oferuje kursy języka angielskiego dla słuchaczy spoza Europy (Chin, Turcji, Arabii Saudyjskiej i in.), przygotowujące do podjęcia w Polsce studiów w języku angielskim.

Systematyczny monitoring opinii studentów i doktorantów

1.    SJO prowadzi na podstawie ankiet badania zadowolenia studentów i doktorantów z oferty lektoratów i kursów językowych. Wyniki ankietowania umożliwiają doskonalenie programów nauczania, organizacji lektoratów i kursów, sposobów oceniania itp.

2.    Uwagi, opinie, pytania i skargi zgłaszane przez studentów korzystających z oferty dydaktycznej Studium, w formie ustnej lub pisemnej (także w formie elektronicznej), są rozpatrywane i załatwiane.

Relacje z absolwentami i pracodawcami

1.    SJO, we współpracy z Biurem Karier PWr, śledzi kariery zawodowe absolwentów i analizuje je pod kątem doskonalenia językowej oferty dydaktycznej.

2.    Badana jest opinia absolwentów o przydatności umiejętności językowych (efektów kształcenia językowego) w pracy zawodowej oraz opinia pracodawców o kompetencjach językowych absolwentów PWr zatrudnionych w ich firmach.

Warunki prowadzenia zajęć dydaktycznych

1.    SJO kontroluje i ocenia warunki prowadzenia zajęć dydaktycznych, modernizuje i unowocześnia bazę techniczną, aktualizuje materiały dydaktyczne i zbiory biblioteczne.

2.    SJO posiada zasoby wspomagające proces kształcenia językowego (multimedia, biblioteka, pomoce dydaktyczne itp.). Każdy student może korzystać z materiałów dydaktycznych, zbiorów biblioteki SJO, laboratoriów komputerowych.

3.    Proces uczenia się języków obcych jest procesem długotrwałym i wymaga większej liczby godzin zorganizowanych przez Uczelnię oraz systematycznej samodzielnej pracy uczących się.

5



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
1.Model nauczania języków obcychOferta dydaktyczna 1.    Studenci i doktoranci PWr uc
3. Przewodniczącym Komisji jest Komendant Wojskowego Studium Nauczania Języków Obcych. §3 Do zadań
Ośrodek Nauczania Języków ObcychU___i
Monika Głuszkowska, ks. Andrzej GretkowslaCzynniki motywujące w nauczaniu języków obcych Współczesna
3/J NAUCZANIE JĘZYKÓW OBCYCH •    English in science and technology : wybór terminów
NAUCZANIE JĘZYKÓW OBCYCH (zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 2000-2007) Wydawnictwa zwart
Hanna Komorowska Metodyka Nauczania języków obcych Fraszka Edukacyjna WARSZAWA 2002 Projekt okładki
Hanna Komorowska Metodyka nauczania języków obcych
Hanna Komorowska Metodyka nauczania języków obcych • AJ
Wybrane zagadnienia przekładu i ich użyteczność w glottodydaktyce Nauczanie języków obcych jest
I-1 „Ocenianie i ewaluacja Iw uczeniu się I i nauczaniu języków obcych”Kraków10 -12 września
2.    Kwalifikacje do nauczania języków obcych w szkołach, o których mowa w § 2,
Marta Kaliska MODEL UCZENIA JĘZYKÓW OBCYCH W SZKOLE WYŻSZEJ NA PRZYKŁADZIE
21.    Rodzaje programów nauczania języków obcych i ich cechy charakterystyczne
Uczelniana Oferta Dydaktyczna Studiów DoktoranckichWYKŁADY PODSTAWOWESemestr zimowy 2005/2006 Z1:

więcej podobnych podstron