1468551334

1468551334



Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 03/09/2009 roku wprowadza się Audyt BRD począwszy od możliwie najwcześniejszego stadium projektowego.

1.10.    Ocena wpływu na BRD i Audyt BRD mogą być wykonywane także dla innych dróg niż wymienione w pkt. 1.9, a szczególnie dla obwodnic miejscowości, jeśli występują uwarunkowania uzasadniające przeprowadzenie tych procedur wskazywane przez Zarządcę drogi, zespoły opiniujące projekty lub Projektanta.

1.11.    Przeprowadzenie Oceny wpływu na BRD lub Audytu BRD zleca Dyrektor Oddziału GDDKiA. Ich przeprowadzenie może zlecić także Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad. W przypadku realizacji inwestycji w systemie PPP lub systemie Projektuj i Buduj, zlecającym przeprowadzenie Oceny wpływu na BRD lub Audytu BRD na drodze krajowej może być inny niż GDDKiA podmiot (Wykonawca Robót, Koncesjonariusz, Operator Koncesjonariusza), lecz wówczas GDDKiA zachowuje uprawnienie do udziału w wyborze Audytora BRD, odbioru Raportu z Audytu BRD i przedstawienia odpowiedniego uzasadnienia decyzji do wniosków Audytora BRD w załączniku do raportu audytu - zgodnie z art.4 ust.4 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 2008/96/WE w sprawie Zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej z dnia 19 listopada 2008 r.

1.12.    Zakres formalny Oceny wpływu na BRD, w tym ogólne „Dane wyjściowe” oraz ogólną „Zawartość" określa Zarządzenie nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 11.05.2009 roku w sprawie stadiów i składu dokumentacji projektowej dla dróg i mostów w fazie przygotowania zadań.

1.13 Niniejsza Instrukcja zawiera:

a)    podstawowe pojęcia i definicje

b)    opis ogólny procedury Oceny wpływu na BRD

c)    obowiązki i prawa stron uczestniczących w procedurze Oceny wpływu na BRD,

d)    zawartość Raportu Oceny wpływu na BRD,

e)    metodę Oceny wpływu na BRD .

4



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zarządcami dróg publicznych są: •    Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad -
PATRONAT HONOROWY: GENERALNY DYREKTOR DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
UMC5Wprowadzenie Uchwała Senatu UMCS nr XXII—12.03/09 z dnia 25 listopada 2009 roku w sprawie wewnęt
Generalna Dyrekcja 0% Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu RAWICZ
% CDDKiA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad www.gddkia.gov.pl
~ GOD Ki A = Nazwa i adres Inwestora: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradOddział w Olsztynie C»r-ihi C>r»»t}« C*C* « rącwf I
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradOddział w Oltilynif C*ł*r»ni D*ra*ija Ort* «n
Uchwała VII/48/2009 Krajowej Rady Notarialnej z dnia 18 września 2009 roku w sprawie progr
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ - ROZWÓJ - PRACARAPORT Z REALIZACJIPROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Fot.
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD 4.2. Wykonanie rzeczowe inwestycji dr
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Obwodnica Poznania łącznie z odcinkie
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Drogi ekspresowe: a) oddane do ruchu
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD 5. PLAN REALIZACJI PROGRAMU W ROKU 20
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Dla rozwoju sieci dróg ekspresowych,
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD6. PLAN REALIZACJI PROGRAMU W ROKU 200
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD1. STAN WYJŚCIOWY Program budowy dróg
RAPORT Z REALIZACJI PROGRAMU BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD3. WARUNKI REALIZACJI PROGRAMU Warunki

więcej podobnych podstron