1492316040

1492316040



Aspekty pozytywne

REALIZACJI ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W FORMIE ZDALNEJ

WIĘCEJ CZASU NA NAUKĘ

BRAK KONIECZNOŚCI DOJAZDU NA UCZELNIĘ

SAMODZIELNA ORGANIZACJA PRACY

DOSTĘP DO MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH

CIEKAWE FORMY REALIZACJI ZAJĘĆ, WI D EO KO N F E R E N C J E

DOPASOWANIE GODZIN NAUKI

OSZCZĘDNOŚĆ PIENIĘDZY

NAUKA OBSŁUGI NOWYCH PROGRAMÓW

CZAS NA SAMODZIELNE PRZEROBIENIE MATERIAŁU

ZAANGAŻOWANIE SIĘ NAUCZYCIELI AKADEMICKICH

BARDZO DOBRA KOMUNIKACJA Z PROWADZĄCYMI ZAJĘCIA

NOWE RELACJE Z INNYMI STUDENTAMI

DBAŁOŚĆ O ZDROWIE, MOŻLIWOŚĆ POZOSTANIA W DOMU BRAK STRESU ZWIĄZANEGO Z PUBLICZNYMI WYPOWIEDZIAMI

i^nucnDT MAiiLfi i Dnr7iinc nc7Dicr7cwcT\A/A


BRAK MOTYWACJI DO SAMODZIELNEJ NAUKI BRAK BEZPOŚREDNICH KONTAKTÓW MIĘDZYLUDZKICH NIEEFEKTYWNA ORGANIZACJA WŁASNEJ PRACY SPOSÓB REALIZACJI ZAJĘĆ NIECZYTELNE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE UTRUDNIONY KONTAKT Z PROWADZĄCYMI BRAK ATMOSFERY STUDIOWANIA BRAKI SPRZĘTU PROBLEMY Z INTERNETEM

BRAK WARUNKÓW DO NAUKI, NISKI KOMFORT OGÓLNE NIEZADOWOLENIE

RÓŻNE KANAŁY KONTAKTU Z NAUCZYCIELAMI AKADEMICKIMI NIEJASNE WYMAGANIA DOT. ZALICZENIA ZAJĘĆ KONIECZNOŚĆ OBSŁUGI WIELU PROGRAMÓW BRAK ZAUWAŻALNYCH POZYTYWÓW

DUŻA ILOŚĆ MATERIAŁU I ZADAŃ DO SAMODZIELNEJ REALIZACJI

Aspekty negatywne

DOSTRZEGANE PRZEZ UCZESTNIKÓW BADANIA OBJK 2019/20



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Podsumowanie ORGANIZACJA I REALIZACJA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W FORMIE ZDALNEJ W SEMESTRZE LETNIM
WYMOGI BEZPIECZEŃSTWA DLA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W FORMIE
Student, który w czasie odbywania zajęć dydaktycznych będzie lub jest narażony na działanie czynnikó
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
Brak zadań domowych - dzieci mają więcej czasu na realizację Swoich pasji, zainteresowań czy po
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
zakończenie zajęć dydaktycznych w danym semestrze. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek studenta,
Trzej zimni ogrodnicy0008 A gdy przyszli przyjaciele, mówił, że ma zajęć wiele. Zal mu nawet czasu n
<GOVTECH_ FESTIYAL />Sztuczna Inteligencja w moim życiu Uwaga! Dajemy więcej czasu na przygoto
Plusy pracy zdalnej Oszczędność czasu na dojazd do pracy Cisza i spokój w mieszkaniu Brak
BADANIE POTRZEB PUBLICZNOŚCI www.metropoliagdansk.pl Więcej czasu na seriale
Godziny kontaktowe z wykładowcą, realizowane w formie zajęć dydaktycznych - łączna liczba godzi
(Godziny kontaktowe z wykładowcą, realizowane w formie zajęć dydaktycznych -łączna liczba godzin w
3. 1. Realizacja ZAJĘĆ OGÓLNYCH /napisać w formie notatki - analiza treści, uwagi własne/ 3. 1.1. Fo

więcej podobnych podstron