1588093774

1588093774



5.5.4.2.    Badanie wypadków, niezgodności oraz działania korygujące i zapobiegawcze

5.5.4.3.    Nadzór nad zapisem

5.5.4.4.    Audity wewnętrzne

5.5.4.5.    Przegląd zarządzania

Rozdział 6. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach

6.1.    Systemy jakości w sektorze spożywczym

6.1.1.    HACCP - system zagwarantowania bezpieczeństwa produktu konsumentowi

6.1.2.    Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej

6.1.3.    Wymagania normy ISO 22000:2005 - Food Safety Management Systems

6.1.3.1.    Wprowadzenie

6.1.3.2.    Ogólne wymagania

6.1.3.3.    Wymagania odnośnie dokumentacji

6.1.3.4.    Odpowiedzialność kierownictwa

6.1.3.4.1.    Zaangażowanie kierownictwa

6.1.3.4.2.    Polityka bezpieczeństwa żywności

6.1.3.4.3.    Odpowiedzialność i uprawnienia

6.1.3.4.4.    Przewodniczący zespołu bezpieczeństwa żywności (Ford safety team leader)

6.1.3.4.5.    Komunikacja

6.1.3.4.6.    Gotowość i reagowanie na sytuacje kryzysowe

6.1.3.4.7.    Przegląd zarządzania

6.1.3.5.    Zarządzanie zasobami

6.1.3.5.1.    Zasoby ludzkie

6.1.3.5.2.    Infrastruktura i środowisko pracy

6.1.3.6.    Planowanie i realizacja bezpiecznych wyrobów

6.1.3.7.    Etapy wstępne w celu umożliwienia analizy zagrożeń

6.1.3.7.1.    Zespół bezpieczeństwa żywności

6.1.3.7.2.    Właściwości produktu

6.1.3.7.3.    Analiza zagrożeń

6.1.3.7.4.    Plan HACCP

6.1.3.7.5.    Nadzór nad niezgodnością

6.1.3.8.    Weryfikacja, walidacja i doskonalenie systemu zapewnienia bezpieczeństwa żywności

6.1.3.8.1.    Monitorowanie i pomiary

6.1.3.8.2.    Weryfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności

6.1.3.9.    Walidacja

6.1.4.    Standardy BRC i IFS

6.1.5.    System GAP (Good Agraculture Practice)

6.2.    Standardy jakości w sektorze motoryzacyjnym

6.3.    Standardy jakości w sektorze producentów urządzeń medycznych

6.4.    Standardy jakości w sektorze lotniczym

6.5.    Standardy zarządzania w sektorze telekomunikacyjnym

6.6.    Wymagania AQAP (Allied Quality Assurance Publication)

6.7.    Zarządzanie konfiguracją

6.8.    Wewnętrzny System Kontroli

6.9.    Zarządzanie bezpieczeństwem informacji

6.10.    Zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw wg wymagań ISO 28000/PAS 28000:2005

6.11.    Zarządzanie ciągłością działania wg wymagań BS 25999

6.12.    Systemy jakości w laboratoriach



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
zarządzania bezpieczeństwem i higieny pracy; Niezgodności oraz działania korygujące i zapobiegawcze;
Bogdan Rączkowski - BHP w praktyce Rozdział 14Niezgodności oraz działania korygujące i
IMAG1296 7> zapisy dotyczące wyników klinicznych audytów wewnętrznych oraz podjętych działań kory
PAŃSTWOWA KOMISJA BADANIA WYPADKÓW MORSKICHRAPORT KOŃCOWY 41/13 wypadek morski M/V ANNEMIEKE oraz M/
Kontrolowanie oznacza śledzenie i pomiar stopnia realizacji celów oraz podjęcie działań korygujących
Dokumentacja Systemu Zarządzania Środowiskowego PROCEDURA Niezgodności, działania korygujące i
IMAG3185 (2) metody badania wypadków Badam* wypadków test działaniem mnącym m calu oletoyftoo wanto
© NewQuality stosować działania korygujące, a czasami identyfikację źródeł niezgodności ze
DSC08769 (4) 40 3.    Uruchomienia działań korygujących, usuwających niezgodności wyk
SL272460 I zasada dynamiki dla ruchu obrotowego bryły sztywnej Jeżeli wypadkowy moment ni działający
24 Badania wszecliśw iata. oraz względem niektórych gwiazd jasnych i gwiazdozbiorów, osiągnęły

więcej podobnych podstron