1629290325

1629290325



jakie” mieli wypisać te formy oceniania, i wśród odpowiedzi uczniowie wskazywali na konkursy, praca w grupach, w parach kartkówka karna, zadania grupowe, praca klasowa, odpowiedź przy tablicy, doświadczenia edukacyjne

5. W pytanie nr 5 „Czy sposób przekazywania wiedzy przez nauczycieli uczących matematyki jest dla Ciebie zrozumiały” 261 uczniów co daje 74% uważa, że sposób przekazywania wiedzy z matematyki jest dla nich zrozumiały a 91 (26%) udzielających odpowiedzi uważa, że nie._

Czy sposób przekazywania wiedzy przez nauczycieli uczących matematyki jest dla Ciebie zrozumiały


■    Tak

■    Nie

6.    Na pytanie: Czy sposób przekazywania wiedzy przez nauczycieli uczących matematyki jest dla Ciebie zrozumiały?, jeśli nie, dlaczego 91 osób udzieliło odpowiedzi nie tj. 26%. Najczęściej pojawiały się wyjaśnienia:

61% udzieliło odpowiedzi: niezrozumiały, chaotyczny sposób przekazywania wiedzy, 34% uważa, że tempo przyswajania wiedzy jest za szybkie i za mało czasu mają na realizację materiału a 5% stwierdziło, że na lekcjach jest robionych za mało przykładów.

7.    W pytaniu nr 7 ankietowani uczniowie pytani byli o to „Czy tempo pracy na lekcjach matematyki dostosowane jest do ich możliwości i umiejętności?”.

W pytaniu tym 229 (65%) uczniów udzieliło odpowiedzi twierdzącej a 125 uczniów uważa, że tempo nie jest dostosowane do ich możliwości i umiejętności._

Czy tempo pracy na lekcjach matematyki dostosowane jest do ich możliwości i umiejętności


■    Tak

■    Nie

8. Na pytanie „Czy tempo pracy na lekcjach matematyki dostosowane jest do Twoich możliwości i umiejętności?, jeśli nie dlaczego?” 126 osób udzieliło odpowiedzi nie tj. 35%. Wśród odpowiedzi pojawiały się następujące:

•    Za szybkie tempo, zbyt mało czasu na realizację zadań, zadania tłumaczone za szybko, zbyt dużo materiału w krótkim czasie 72%

•    Za mało przykładów, zbyt mała ilość zadań 6%

•    nie wszystko jest dobrze tłumaczone 3,6%

•    trudny materiał 2,4%



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
page0224 220 i jak się rodzą te formy rozliczne zjawisk, jakie w niej i przez nią spostrzegamy? Czy
52 (203) 102 Siły te sę oczywiście siłami w odpowiednich odcinkach liny, a więc Jednocześnie siłami.
Jaka atmosfera panowała wówczas wśród studentów? Jakie mieli marzenia, oczekiwania? Było biednie, ni
pdl5 Nic wiadomo, jak ongiś wyobrażano sobie te istoty demoniczne i jakie byty związane z nimi form
3.3. Przeczytaj poniższe zdania oraz trzy odpowiedzi do nich. Wybierz tę, która jest najbardziej odp
page0310 306 karyokinetycznego nazywamy stadyum kłębka macierzystego (spirema). Kiedy się te zmiany
IMGQ09 30 nm fibr* tum 30 nm fibr* tum (60 Kbp) On# roMttt (SI* loops) 300 Kbp Te formy upakowa
IMGW56nd Rodzaje wywiadów W zależności od celu badania i formy odpowiedzi dzielimy wywiady na: 1)
Instrukcja obslugi COLT CZ5 33 I t r. . - aby podczas holowania pojazdy poniszaly się z a**; j ptgd
karta pracy Policz, ile okien mają te wieże. Wpisz obok odpowiednią cyfrę. Połącz strzałką wieże, z
skanowanie0010 (71) 174 IX. mmmmm tożsamości? Wielu badaczy obecnie intensywnie analizuje te formy k

więcej podobnych podstron