1869685373

1869685373



22)    nadzorowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisowprzeciwpożarowych w podległych jednostkach i komórkach, w tym nad wymaganymi szkoleniami pracowników w zakresie BHP oraz badaniami z zakresu medycyny pracy i sanitarno-epidemiologicznymi;

23)    planowanie, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników;

24)    opracowywanie planów urlopowych i kontrola ich realizacji:

25)    akceptacja delegacji służbowych pracowników w zakresie merytorycznym oraz stwierdzenia wykonania polecenia wyjazdu służbow ego;

26)    przeprowadzanie okresowych ocen podległych pracowników, przekazywanie wniosków Kanclerzowi, realizacja wniosków wynikająca z przeglądu kadr;

27)    prowadzenie ewidencji przeprowadzanych w jednostce kontroli lub audytów oraz protokołów z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych:

28)    promow anie społecznie przyjętych zasad etyki;

29)    prowadzenie kartotek osobistego wyposażenia pracowników w odzież ochronną i rozliczenia z tym związane (w jednostkach, których to dotyczy).

Rozdział 4

Ramowe zakresy zadań jednostek organizacyjnych administracji

Ramow e zakresy zadań jednostek i stanow isk podległych Rektorowi §44.

Biuro Rektora

1.    W ramach Biura Rektora działają:

1)    Sekretariaty: Rektora i prorektorów:

2)    Rzecznik prasowy WUM.

2.    Do zadań Biura Rektora należy:

1)    organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy w sekretariatach Rektora i Prorektorów', kierowanie i usprawnianie prac podległych pracowników w celu należytego i terminowego wykonywania zadań sekretariatów:

2)    nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa w zakresie objętym funkcjonowaniem Biura Rektora;

3)    współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni;

4)    realizacja bezpośrednio udzielonych przez Rektora uprawnień w zakresie prowadzenia korespondencji i kontaktów ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni:

5)    współudział w organizacji narad, spotkań i konferencji zwoływanych przez Rektora:

6)    prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Uczelni, sporządzanie sprawozdania rocznego z realizacji skarg i wniosków w oparciu o informacje otrzymane z komórek merytorycznie rozpatrujący ch te sprawy ;

7)    nadzorowanie praw idłowego obiegu informacji w jednostkach organizacyjnych Uczelni:

8)    współuczestniczenie w prowadzeniu i załatwianiu spraw powstałych na płaszczyźnie kontaktów Rektora z organami władz Uczelni oraz instytucjami naukowymi i społecznymi:

9)    koordynowanie prac o charakterze ogólnouczelnianym zleconych pizez Rektora:

10)    gromadzenie informacji i materiałów z konferencji i kolegiów rektorów wyższych uczelni:

11)    redagowanie i korekta druków zwartych związanych z historią i teraźniejszością Uczelni oraz akcydensów;

12)    gromadzenie materiałów i informacji do wystąpień oraz artykułów:

13)    udzielanie informacji niezbędnych do praw idłowego funkcjonowania jednostek organizacyjnych;

14)    wykonywanie innych poleceń przełożonych.

19



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
pracę podczas montażu sieci i jej naprawy przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Nadzo
- przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej. W trakcie
S dokonać analizy przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów ochrony przeciwpoż
3)    przestrzegać przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także
P1050386 Wynagrodzenia 40wfK 5 przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy a także przepisów
P1050734 Obowiązki bhp pracowników. Przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
s 001 instrukcja ogolnaP6 rINSTRUKCJA OGÓLNA BH Jstawc iązar 1. Przestrzeganie przepisów i zasad bez
Załącznik nr 1 do zarządzenia Nr 62 Rektora UMK z dnia 21 maja 2013 r.Elementy bezpieczeństwa i higi
Lp. Tematyka zajęć e-learningowych (Szkolenie ogólne) Elementy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz
Załącznik nr 2 do zarządzenia Nr 62 Rektora UMK z dnia21 maja 2013 r.Elementy bezpieczeństwa i higie
LP- Elementy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. (Szkolenie rozszerzone) WYDZIAŁ BIOLOGII
Lp. Elementy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. (Szkolenie rozszerzone) WYDZIAŁ CHEMII -
Lp. Elementy bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. (Szkolenie rozszerzone) WYDZIAŁ SZTUK
3.    Studenci muszą przestrzegać zasad bezpieczeństwa i poufności systemu oraz
•    Analizowanie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowis
18 (4) iRózdzlał XI. Konsultacje w zakresie bezpieczeństwa I higieny pracy oraz komisja bezpieczeńst

więcej podobnych podstron