1935182860

1935182860



% SKUSIŁ    laboratorium

w roku szkolnym 2014/2015. Jest to warunek konieczny to wzięcia udziału szkoły w Projekcie oraz do otrzymania zestawów interaktywnych i zatrzymania tych zestawów również po zakończeniu trwania Projektu.

2.    Dyrekcja jest zobowiązana do przydzielenia nauczycielkom/nauczycielom zakwalifikowanym do Projektu „E-laboratorium matematyczne - małymi krokami do wielkich sukcesów” pierwszych klas w roku szkolnym 2014/2015.

3.    Dyrekcja szkoły zobowiązana jest do wyznaczenia zastępstwa dla nauczycielki/nauczyciela matematyki, biorącego udział w Projekcie „E-laboratorium matematyczne - małymi krokami do wielkich sukcesów”, na wypadek rezygnacji nauczycielki/nauczyciela uczestniczącej/uczestniczącego w Projekcie lub w sytuacji, gdy z przyczyn losowych uczestnictwo zaklasyfikowanej osoby w Projekcie nie mogłoby być kontynuowane.

4.    Dyrekcja zobowiązuje się do udzielenia pozwolenia nauczycielkom/nauczycielom na udział w przewidzianych dla nich w Projekcie warsztatach i konferencji kończącej Projekt, mających na celu podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie umiejętności przewidzianych w Projekcie. W przypadku rezygnacji szkoły z Projektu lub skreślenia z listy uczestników z powodu nieprzestrzegania Regulaminu Projektu, szkoła zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z rezygnacją z Projektu tj. koszty otrzymanych zestawów interaktywnych, a także zwrot kosztów uznanych za niekwalifikowalne w Projekcie przez IP2 z powodu rezygnacji Szkoły.

§5

Obowiązki Uczestników/Uczestniczek Projektu

OBOWIĄZKI NAUCZYCIELI/NAUCZYCIELEK ZAKWALIFIKOWANYCH DO PROJEKTU

1.    Pośrednictwo między Realizatorem Projektu a uczennicami/uczniami w procesie rekrutacji, w tym szczególnie: przekazanie uczennicom/uczniom informacji o Projekcie, zgłoszenie uczennic/uczniów, przesłanie formularzy rejestracyjnych uczennic/uczniów na adres Realizatora Projektu.

2.    Nauczanie uczennic/uczniów zgodnie z nowym programem nauczania, nowymi książkami, jak również w oparciu o dostarczone narzędzia, zamieszczane na portalu www.laboratoriummatematvczne.pl.

3.    Uczestnictwo w warsztatach zaplanowanych dla nauczycielek/nauczycieli podczas trwania Projektu.

4.    Wypełnianie ankiet służących ewaluacji i monitoringu Projektu.

5.    Każdy uczestniczka/uczestnik ma obowiązek informować Realizatora Projektu o wszelkich zmianach w danych, które przekaże Realizatorowi Projektu w procesie rekrutacji (szczególnie zmianie miejsca nauki, miejsca zamieszkania, danych kontaktowych).

Projekt „E-laboratorium matematyczne - matymi krokami do wielkich sukcesów" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Wstąp 1 Wstęp Informator o egzaminie maturalnym z języka angielskiego od roku szkolnego 2014/2015 je
LISTA TEMATÓW Z JĘZYKA POLSKIEGO zatwierdzonych na ustny egzamin maturalny w sesji roku szkolnego 20
Terminy zjazdów i plan lekcji w szkole policealnej w roku szkolnym 2014/2015 - rok I, semestr II Sem
Terminy zjazdów i plan lekcji w szkole policealnej w roku szkolnym 2014/2015 - rok II, semestr IV Se
Szkolny zestaw tematów na ustny egzamin maturalny z języka polskiego w roku szkolnym 2014/ 2015 
Tematy projektów edukacyjnych w Gimnazjum nr 9 w roku szkolnym 2014/2015: Nauczyciel Temat projekt
Najlepsi uczniowie w roku szkolnym 2014/2015 Maja Pieniak Va Sr.ocen 5.67 Adrian Łomżyński Va Sr. oc
Klasa IV (koniec roku szkolnego Charakterystyka testu Jest to test wielostopniowy, nieformalny,
34 Informator o egzaminie maturalmm z języka polskiego od roku szkolnego 2014/2015 Zadanie 5. W jaki
18 Informator o sprawdzianie od roku szkolnego 2014/2015 Tekst do zadań 1-5 Leopold Staff Kwiecień P
56    Informator o sprawdzianie od roku szkolnego 2014/2015 Zadanie, za rozwiązanie k
62    Informator o sprawdzianie od roku szkolnego 2014/2015 Wymaganie ogólne IV.
>    znają priorytet SzPZ w roku szkolnym 2014/2015. >    znają

więcej podobnych podstron