2144792256

2144792256



Grupa I

- Co każdy może z siebie dać?

Grupa II

- Kto i dlaczego w społeczeństwie szczególnie poświęca się, naraża życie i zdrowie w pracy, na służbie, dla realizacji swoich idei?

Grupa III

- W jaki sposób możemy ofiarować siebie (swój czas, energię) na co dzień (w domu, w szkole, w pracy, w otoczeniu) ?

Grupa IV

- Jakie znasz formy działań dobroczynnych, wolontariatu? W jakich brałeś udział?

Grupa V

- Dlaczego człowiek zdolny jest do poświęcenia, bezinteresownie i dobrowolnie pomaga innym? Jaki jest sens poświęcenia?

III.    Projekcja filmu Poświęcić życie

IV.    Dyskusja po projekcji. Na podstawie obejrzanej scenki filmowej i własnych obserwacji uczniowie prezentują wyniki pracy w poszczególnych grupach.

Grupa I - Co każdy może z siebie dać?

•    czas wolny

•    energię

•    potencjał intelektualny, artystyczny, organizacyjny

•    dobra materialne

•    organy, szpik kostny, krew

•    życie itp.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Grupa II - Kto i dlaczego w społeczeństwie szczególnie poświęca się, naraża życie i zdrowie w pracy,
DSC01517 (7) Grupa II Zad. 1 Jaką siłą oddziaływują na siebie dwa ładunki o wartości 2mC każdy umies
11160194?5264107201715I4926291 n 2004 2015 GRUPA II We« 2013-D Densytometna kości - co oznacza warto
Grupa Balinta Cel: każdy może przedstawić swój problem, „przepracować" go na neutralnym gruncie
fiz lab kolokwium rach bledow okres fs] 2,910 2,867 2,892 20,783 2,848 2,935 Grupa II. Zadanie 1. W
grupa II a Egzamin ze Sztucznej Inteligencji - Grupa IIZadl: Narysuj Neuron McCullocha-Pittsa z wejś
zdjęcoa0 GRUPA II -/ sinica    , zw*ęAcszo/ł e u#uzczjmi«rai« płuc/ A. /Wzrósł /vrze
skanuj0004 (343) m Nazwisko Imię grupa II. Proszę opisać . przytoczony przepjś uwzględniając: l) bud
img141 (2) GRUPA II Cu2+ kation miedzi(II) 1. Siarkowodór [H2S] w środowisku słabo kwaśnym wytracają
skanowanie0039 Grupa II B - blokery - odcinają symulację adreenergicznąi dodatkowo mają działanie bł

więcej podobnych podstron