2371743419

2371743419



IKP


szkolenia


Inspirująco Konkretnie Praktycznie


Obsługa klienta roszczeniowego -jak zapewnić profesjonalną obsługę w trudnej sytuacji?

Warsztaty praktyczne.


Praktyczne warsztaty, podczas których analizujemy nagrania rozmów z trudnymi klientami i ćwiczymy umiejętność skutecznego reagowania w trudnych sytuacjach.

Głównym celem warsztatów jest przepracowanie sytuacji obsługi klienta roszczeniowego poprzez trening umiejętności skutecznego reagowania. Szkolenie skoncentrowane jest na ćwiczeniu konkretnej sytuacji, trudnej z punktu widzenia zarówno klienta, jak i pracownika.

Termin i miejsce: 25 czerwca Warszawa


Narzędzia, jakie wypracujemy:

-    scenariusze reagowania w trudnych sytuacjach,

-    strategię szybkiego ustalania powodu kontaktów,

-    listę „dobrych słów" i „słów zakazanych”.

Czas trwania: 10.00-16.00

Cena warsztatów:


500 zł/os -przy zgłoszeniu 1 osoby 390 zł/os -przy zgłoszeniu 2 osób


Efekty udziału w szkoleniu dla uczestników:

-    reagowanie w sytuacji złości klientów,

-    szybkie ustalanie faktycznych problemów klientów,

-    radzenie sobie z emocjami i stresem podczas trudnych rozmów,

-    prowadzenia rozmowy zgodnie z „komunikacją empatyczną”.


Warsztaty prowadzi: Ekspert

Izabela Krejca-Pawski


Dbamy o rozwój po szkoleniu:

-    materiały szkoleniowe: praktyczne dialogi ze scenkami opisującymi jak prawidłowo odpowiadać klientom

w trudnych sytuacjach,

-    instrukcję, jak wdrożyć efekty po szkoleniu,

-    dwa zadania utrwalające umiejętności po szkoleniu,

-    przydatną „ściągę” z kluczowymi wnioskami szkolenia, -dostęp do artykułów oraz filmików nagrywanych przez trenera.


Dzięki szkoleniu uczestnicy:

Uświadomią sobie powody roszczeniowej postawy u klientów Zdobędą wiedzę o technikach reagowania w sytuacji roszczeń klientów Rozwiną umiejętności, jak skutecznie reagować w sytuacjach roszczeń, zarówno uzasadnionych jak i nieuzasadnionych

Rozwiną umiejętności właściwego reagowania nawet na nieprzewidziane sytuacje Będą potrafili opanować stres i emocje związane z obsługą roszczeniowych klientów

IKP Szkolenia Certyfikowana firma szkoleniowa

kom. 606 302 1801 e-mail biuro@ikpszkolenia.pl I www.ikpszkolenia.pl siedziba: ul. Zakopiańska 103a/3 30-418 KrakówI NIP:67928144471 REGONU23035440



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
szkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie WARUNKI UDZIAŁU W SZKOLENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ IKP
szkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie -    samokontrola organu. 3.
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie FORMULARZ ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE: Obsługa klienta
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie WARUNKI UDZIAŁU W SZKOLENIACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ I
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie FORMULARZ ZGŁOSZENIA NA SZKOLENIE: KPA - postępowani
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie Metody pracy w czasie szkolenia: 40% szkolenia stano
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie 3. Zakończenie szkolenia i rozdanie
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie PraktycznieKodeks Postępowania Administracyjnego - postępowanie
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie Moduł 2. 1.    Strona postępowania,
IKPszkolenia Inspirująco Konkretnie Praktycznie zagadnienia majątkowej represji karnej, problematyka

więcej podobnych podstron