244277183

244277183



535 M. Pelcowa, Uspołecznienie dzieci rozpoczynających naukę szkolną.

546 Z. Krzysztoszek, S. Lewin, Z teorii i praktyki wychowania przedszkolnego. 548 E. Flesznerowa, Czy masz pojęcie?

554 I. Jundziłł, O wychowaniu patriotycznym dzieci.

559 H. Skrobiszewska, Książki naszych dzieci.

566 W. Bobrowska - Nowak, Zarys dziejów wychowania przedszkolnego, cz. 1. 589 H. Hermelin, Radio w przedszkolu.

615 J. Papuzińska, Inicjacje literackie.

662 A. Sawicka, Współpraca przedszkola z rodzicami.

724 H. Dobrowolska, Metody nauki czytania w krajach anglojęzycznych.

779    D. Kłus - Stańska, M. Nowicka, Bezpieczeństwo dzieci.

780    Freinetowskie inspiracje.

781    M. A. Szymańska, Drama w nauczaniu początkowym.

788    D. Chauval i in., Podręcznik przedszkolanki. Grupa starsza.

815    D. Chauval i in., Pierwsze doświadczenia naukowe przedszkolaka.

823    W. Okoń, Wizerunki sławnych pedagogów.

824    M. Chymuk, Janusz Korczak. Dziecko i wychowawca.

830 E. Siarkiewicz, Ostatni Bastion - jawne i ukryte wymiary pracy przedszkola. 845 A. Faber, E. Mazlish, Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci.

873 Jak pisać pracę magisterską?

901 G. Dryden, Rewolucja w uczeniu.

914 M. Kuziak, S. Rzepczyński, Jak pisać?

929    J. Dobson, Rozmowy z rodzicami.

935    Encyklopedia. Rodzice i dzieci.

944 D. Bernacka, od słowa do działania.

949 J. Nelsen i in., Posprzątaj zabawki kochanie.( kancelaria)

985    J. Góreczna, S. Wlazło, Jakościowy rozwój przedszkola.

986    H. Hammer, Klucz do efektywności nauczania.

989 F. Guillaumond, Nauka komunikowania się w grupie przedszkolnej.

1012 J. Rumpf, Krzyczeć, bić, niszczyć.

1018 E. Kędzior - Niczyporuk, Wprowadzenie do pedagogiki zabawy.

1024    K. M. Dambach, Mobbing w szkole.

1025    T. Pluta, Profilaktyczno-wychowawczy program przeciwdziałania agresji u dzieci.

1052 A. Bruhlmeier, Wokół teorii i wychowania.

1122 E. Gruszczyk - Kolczyńska, Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla dzieci, które rozpoczynają naukę w szkole.

1128 R. Mah, Łatwe sposoby na trudne dziecko.

1130 I. Czachura, Domowa szkoła przetrwania.

1177    M. Jąder, Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi.

1178    M. Jąder, Krok...w kierunku kreatywności.

Bez sygnatur:

J. Krasuski, Historia wychowania

M. Kwiatkowska red., Podstawy pedagogiki przedszkolnej M. Szczodrak, Podstawy pedagogiki przedszkolnej O. Speck, Być nauczycielem Pedagogika specjalna Podstawy dydaktyki ogólnej



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
książka5 W momencie przekraczania progu czytelniczego, (j- wówczas gdy dziecko rozpoczyna naukę szk
CCI2014112303 2. WPROWADZENIEA. Charakterystyka mowy dziecka rozpoczynającego naukę szkolną Zgodnie
Krótka charakterystyka Okres późnego dzieciństwa rozpoczyna się wraz z podjęciem nauki szkolnej (6-7
dla dzieci, które rozpoczną naukę w szkole. Wydawnictwo Edukacja Polska, Warszawa 2009. Wiliński P.
-3- Wszyscy pamiętajmy i dbajmy o bezpieczeństwo dzieci!WSTĘP W roku szkolnym 2006/2007 rozpoczęłam
11 23.    Tryzno, Ewa : Diagnoza edukacyjna dzieci 6-, 7- letnich rozpoczynających na
EDUKACJA ELEMENTARNA Pierwsza faza — małżeństwo bez dzieci - rozpoczyna się ceremonią ślubu, która
219 1908 Waginow rozpoczyna naukę w gimnazjum .909 Kagan zdaje eksternistycznie egzamin dojrzałości
Sprawności komunikacyjne Dzieci w młodszym wieku szkolnym potrafią dostosowywać zakres prezentowanyc
Rozwój poznawczy Przetwarzanie informacji v_ J Późne dzieciństwo - młodszy wiek szkolny
IŚWIETLICE DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W ŚRODOWISKU SZKOLNYM I LOKALNYM Zestawienie
:s• ■■Konkurs na prace artystyczne promujące naukę i szkolnictwo wyższe -

więcej podobnych podstron