2455029585

2455029585



13.    Uczeń może być nie klasyfikowany z wychowania fizycznego jeżeli brak jest podstaw do ustalenia oceny klasyfikacyjnej z powodu nieusprawiedliwionej nieobecności ucznia na zajęciach przekraczających ponad 50% czasu przeznaczonego na te zajęcia w szkolnym planie nauczania. Uczeń nie klasyfikowany z powodu nieusprawiedliwionej nieobecności może zdawać egzamin klasyfikacyjny.

14.    Przy ustalaniu oceny z wychowania fizycznego należy brać pod uwagę wysiłek wkładany przez uczniów w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć. Brany jest pod uwagę postęp wynikający z przeprowadzanych testów umiejętności.

15.    Ocena cząstkowa, okresowa i końcoworoczna jest podsumowywana komentarzem słownym. Kryterium decydującym o podwyższeniu i obniżeniu oceny semestralnej i końcowo rocznej o 0,2 brana jest pod uwagę postawa i aktywność ucznia na zajęciach wychowania fizycznego.

16.    Nauczyciel dokonując oceny bieżącej, okresowej i końcowej zobowiązany jest uwzględnić stan zdrowia ucznia (przynależność do grupy dyspanseryjnej) co musi być udokumentowane zaświadczeniem lekarskim oraz zaświadczeniem z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

17.    Zadania kontrolno - oceniające z umiejętności ruchowych mogą być modyfikowane w zależności od poziomu rocznika (grupy) i bazy sportowej.

18.    Spośród 6 testów sprawności nauczyciel ma do wyboru minimum 1 podlegających obowiązkowej ocenie w II okresie. Ocenie podlega indywidualny postęp ucznia. Brany jest pod uwagę wynik uzyskany w I i II okresie. Uczeń, który uzyskuje wysoki i bardzo wysoki wynik nagradzany jest oceną bardzo dobrą i oceną celującą. Za aktywne podejście do testów motorycznych, uczeń otrzymuje „plus” z aktywności. Normy czasowe i wyniki testów mogą być modyfikowane do poziomu rocznika i bazy sportowej.

19.    Uczeń, który reprezentuje szkolę na zawodach miasta, powiatu i osiągnął sukces sportowy (I-III miejsca ) otrzymuje ocenę cząstkową celującą,

20.    Uczeń, który reprezentuje szkołę, SALOS i osiągnął sukces sportowy na poziomie finału rejonu (I-III miejsca ) otrzymuje pisemną pochwałę i może mieć podwyższoną ocenę semestralną o jeden stopień).



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0122 miterapia Przedmiotem badań porównawczych teorii wychowania może być nie tylko ich „karto
SNC00090 luady ogólne Art 13 l Nieruchomość może być przedmiotem darowizny na cele publiczne dokonan
Scan10138 (5) w uciekających. Przy powtórzeniu zabawy trafione dziecko może być myśliwym wraz z wych
Kolejną możliwością wyłonienia się problemu badawczego może być proces klasyfikacji problemów. Proce
Warunki i tryb uzyskania zwolnienia i wyższych rocznych ocen klasyfikacyjnych z wychowania fizyczneg
IMAG0685 wujące) najdawniejsze, prasłowiańskie cechy. O tym, że kultura ludowa może być nie tylko źr
r2 Częściowe krzyżowanie rąk - w pewnych sytuacjach pełne skrzyżowanie rąk może być nie na miejscu,
-    W wyjątkowych sytuacjach losowych uczeń może być zwolniony z pisania pracy klaso
etyka msroda2 :i: Menrjk ELZENBERG którego coś nie będzie wartościowe perfekcyjnie, może być nie ty
Ocenę niedostateczną otrzymuje uczeń, który: • Nagminnie opuszcza zajęcia z wychowania fizycznego
DSC07426 ❖ Przez tysiąclecia, epidemie udowadniały ludziom >jak niebezpieczny może być
Wystawcą czeku (trasantem) może być każda osoba, prawna i fizyczna, posiadająca rachunek bankowy; tr

więcej podobnych podstron