TI 14 97 06 21 L N pl(1)


14
Technical
TI 14-97 06 21 L/N
information
pl
TI 14-96 03 22 L/N
Zamawianie czci zamiennych - jednostka
sterujĄca, prĄd-gaz generacja 3
Niniejsza IT obowiĄzuje poczĄwszy od nr
W jaki sposb można używa
czci:
niew: aciwie zaprogramowanej
N113 DRB 1 823 247
jednostki sterujĄcej?
N113 C/A z prĄdem-
Może to by przydatne, jeli chcemy
gazem 1 824 112
wprowadzi w ruch autobus, na ktrym pniej
L113 z prĄdem-gazem
chemy zainstalowa prawid: owo
(OSC11) wszystkie
zaprogramowanĄ jednostk sterujĄcĄ.
"  le zaprogramowana najwiksza
T: o
dopuszczalna prdko:
Jednostka sterujĄca do prĄdu-gazu powinna
Można używa, ale daje b: dnĄ
by prawid: owo zaprogramowana, żeby mog: a
najwikszĄ dopuszczalnĄ prdko, co
dzia: a zgodnie z przeznaczeniem.
może sprzeczne z prawem.
Poddostawca wykonuje oprogramowanie
podstawowe. Oprogramowanie należy pniej
"  le zaprogramowana druga najwiksza
dostosowa do pojazdu Scanii. Wikszo
dopuszczalna prdko:
dostosowaŁ jest taka sama bez wzgldu na typ
Można używa, ale daje z: Ą drugĄ
autobusu Scanii. Niektre dostosowania rżniĄ
najwikszĄ dopuszczalnĄ prdko.
si w zależnoci od autobusu.
Parametry, majĄce wp: yw na sposb "  le zaprogramowany typ silnika
wykonania dostosowaŁ, sĄ nastpujĄce:
Można używa w silnikach
- Typ silnika wysokoprżnych (za wyjĄtkiem
OSC11 G01). Jeli używamy jednostki
- Z/bez TC (= ASR)
sterujĄcej zaprogramowanej dla DS11 78
- Prdko na biegu ja: owym
do innego silnika wysokoprżnego,
- Najwiksza dopuszczalna prdko
wwczas regulacja biegu ja: owego
zaczyna dzia: a dopiero gdy prdko
- Druga najwiksza dopuszczalna prdko
silnika przekroczy 600 l/min po raz
Przy autobusach przegubowych należy
pierwszy po zapuszczeniu silnika. Przy
ponadto ustawi redukcje przypieszenia przy
rozruchu na zimno na zimno należy
kĄcie przegubu, zobacz oddzielnĄ IT.
ponadto wcisnĄ peda: gazu.
Prdko biegu ja: owego można zmieni z 520
Przypieszenie automatyczne nie dzia: a.
na 550 l/min i odwrotnie, wed: ug niżej podanej
Jeli używamy jednostk sterujĄcĄ
instrukcji. Prdko biegu ja: owego ustawiona
zaprogramowanĄ dla DSC11 21/71 do
jest fabrycznie na 520 l/min dla silnikw
DSC11 78, uzyskujemy przypieszenie
wysokoprżnych oraz na 550 l/min dla
przy rozruchu. Może to spowodowa
silnikw gazowych.
wytworzenie si dużej iloci dymu przy
rozruchu, i ewentualnie trudnoci w
Inne najwiksze dopuszczalne szybko sĄ
uruchomieniu pojazdu.
używane, ale tylko na niektrych rynkach.
Regulacja biegu ja: owego w: Ącza si
Patrz broszura obs: ugi technicznej odnonie
natychmiast. Nie musimy przekroczy
gazu-prĄdu, generacja 3.
szybkoci 600 l/min, żeby jĄ uruchomi.
1
" Z: a prdko biegu ja: owego:
Number czci zamiennej -
Można używa jeli mechaniczny bieg zaprogramowana jednostka
ja: owy zostanie ustawiony na t samĄ
sterujĄca
prdko.
Zamwienie zaprogramowanej jednostki
" Z: y TC z/bez:
sterujĄcej odbywa si wed: ug numeru czci
zamiennej podanego w poniższej tabli. Przy
Daje kod awaryjny i nie należy używa.
zamwieniu czci zamiennej, program
" Redukcja przypieszenia nie jest sporzĄdzony jest bez najwikszej
ustawiana indywidualnie (dotyczy tylko dopuszczalnej granicy szybkoci. Druga
autobusw przegubowych): najwiksza dopuszczalna prdko wynosi
70 km/h.
Zobacz wskazwki na koŁcu instrukcji
odnonie tych ustawieŁ wed: ug oddzielnej Prdko biegu ja: owego jest zawsze ustawiona
IT. na 520 l/min. EwentualnĄ zmian prdkoci
biegu ja: owego należy przeprowadzi wed: ug
" Nie dostosowany przez Scani (dotyczy
oddzielnej IT.
tylko oprogramowania podstawowego).
Ustawienie najwikszej dopuszczalnej
Nie powinne wystpowa na rynku.
prdkoci w zależnoci od danego rynku
Niektre zosta: y dostarczone omy: kowo w
przeprowadza si na szczeblu lokalnym przy
tym wykonaniu. Naj: atwiej rozpozna je
pomocy VCI. Instrukcja podana jest w klaserze
po tym, że zwikszony bieg ja: owy
komputera osobistego w Podrczniku obs: ugi
(przypieszenie rczne) nie dzia: a. Należy
technicznej.
je jak najszybciej wymieni na prawid: owo
Przy zamwieniach do autobusu
zaprogramowane jednostki sterujĄce. Ich
przegubowego należy pos: ugiwa si tĄ samĄ
użycie nie stanowi jednak żadnego
tabelĄ. Po zamontowaniu należy ustawi
zagrożenia dla bezpieczeŁstwa.
redukcj dla autobusu przegubowego wed: ug
oddzielnej IT.
Druga Najwiksza
najwiksza dopuszczalna TC/Autobus Szybko biegu Numer czci
Typ silnika
dopuszczalna prdko przegubowy ja: owego (l/min) zamiennej
prdko (km/godz)
70 Bez ograniczenia DS11 21/71 C TC 520 1 390 534
70 Bez ograniczenia DSC11 21/71 C 520 1 390 535
70 Bez ograniczenia DS11 78 TC 520 1 390 536
70 Bez ograniczenia DS11 78 520 1 390 537
70 Bez ograniczenia OSC11 G01 TC 550 1 390 538
70 Bez ograniczenia OSC11 G01 550 1 390 539
70 Bez ograniczenia DSC11 21 Autobus 520 1 411 053
przegubowy
70 Bez ograniczenia DSI11 E01 Autobus 520 1 411 054
przegubowy
2 TI 14-97 06 21 L/N pl


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
TI 97 06 21 B pl(1)
TI 97 06 21 GT pl(1)
TI 97 06 21 GT F pl(1)
TI 01 06 21 B pl(1)
TI 97 11 21 T pl(1)
TI 97 02 21 L N pl
TI 97 04 21 K L N pl(1)
TI 97 08 21 T pl
TI 97 05 21 T pl(1)
TI 97 08 21 T pl
TI 00 06 21 B pl(1)
TI 97 05 21 L N pl(1)
TI 00 06 21 T pl
TI 00 06 21 T pl(1)
TI 97 01 21 T pl(1)

więcej podobnych podstron