3132014984

3132014984



RYSUNEK TECHNICZNY

1. Szczegółowe cele kształcenia

W wyniku zorganizowanego procesu nauczania uczeń (słuchacz) powinien

umieć:

-    uzasadnić konieczność stosowania rysunku technicznego w zawodzie technika instrumentów muzycznych,

-    wymienić rodzaje rysunku technicznego i je scharakteryzować,

-    odróżniać rysunek szkicowy od rysunku technicznego oraz rysunków poglądowych, schematycznych i konstrukcyjnych,

-    posługiwać się przyborami i materiałami kreślarskimi,

-    przygotować stanowisko do kreślenia,

-    dobrać materiały oraz przybory kreślarskie,

-    posługiwać się Poiskirni Normami,

-    dobrać rodzaj i grubość linii,

-    wykonać napisy pismem technicznym,

-    zastosować odpowiednie podzialki rysunku,

-    wymienić zasady perspektywy zbieżnej i równoległej,

-    naszkicować figury płaskie w perspektywie równoległej,

-    naszkicować bryły obrotowe,

-    wykreślać proste równoległe i prostopadłe,

-    wykreślać styczne do okręgu,

-    wykreślać wieloboki foremne wpisane w okrąg,

-    łączyć proste i luki,

-    wymiarować średnicę, promień, kąty, luki, krzywizny,

-    wymiarować ścięcia, krawędzie, nawiercenia stożkowe,

-    wymiarować wieloboki foremne,

-    odczytywać z rysunku wymiary prostych elementów,

-    wykonać rysunek bryły w rzucie aksonomelrycznym ukośnym,

-    wykonać rzut prostokątny odcinka, figury płaskiej i bryły,

-    określić liczbę rzutów potrzebnych do odwzorowania kształtu rzutowanych przedmiotów,



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
132. ARCHIWOZNAWSTWO 1. SZCZEGÓŁOWE CELE KSZTAŁCENIA W wyniku zorganizowanego procesu nauczania ucze
Zajęcia praktyczne 1. Szczegółowe cele kształcenia W wyniku zorganizowanego procesu nauczania słucha
ELEKTROTECHNIKA I AUTOMATYKA1. Szczegółowe cele kształcenia W wyniku zorganizowanego procesu nauczan
RYSUNEK TECHNICZNY i KONSTRUKCJE 1. SZCZEGÓŁOWE CELE KSZTAŁCENIA W wyniku zorganizowanego procesu
TECHNOLOGIA I MATERIAŁOZNAWSTWO 1. SZCZEGÓŁOWE CELE KSZTAŁCENIA W wyniku zorganizowanego procesu
41. TEORIA {METODYKA ARCHIWALNA 1.SZCZEGÓŁOWE CELE KSZTAŁCENIA W wyniku zorganizowanego procesu
2. Podstawy elektrotechniki i elektroniki 1. Szczegółowe cele kształcenia W wyniku zorganizowanego
1. Technologia i materiałoznawstwo elektryczne 1. Szczegółowe cele kształcenia W wyniku zorganizowan
2. Podstawy elektrotechniki i elektronikiI. S2czególowe cele kształcenia: W wyniku zorganizowanego p
1. Technologia i materiałoznawstwo elektryczne1. Szczegółowe cele kształcenia: W wyniku zorganizowan
Cele kształcenia: W wyniku zorganizowanego procesu kształcenia uczeń musi znać: >
II. PROGRAMY NAUCZANIA PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCHPODSTAWY TECHNIKI Szczegółowe cele kształcenia W wyniku
MATERIAŁY FRYZJERSKIE Szczegółowe cele kształcenia W wyniku procesu kształcenia uczeń/słuchacz
II. PROGRAMY NAUCZANIA PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCHHIGIENA Szczegółowe cele kształcenia W wyniku procesu

więcej podobnych podstron