3197489206

3197489206



14


C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.

Projektowanie głównego menu

W naszym projekcie menu poziome będzie zawierać następujące pozycje: Plik, Edycja, Pomoc.

Na pierwszej poziomej pozycji wpisujemy „&Plik”

Na drugiej poziomej pozycji wpisujemy „&Edycja”


Uwaga: Wpisywanie tych nazw zawsze odbywa się w polu „Caption”


Caption IfagEBEl

©2004 Jerzy Kluczewski



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
19 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.V. Projektowanie zdarzenia Teoria: W każdym
12 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.IV. Projektowanie menu Teoria: W każdym porządn
13 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Tworzenie menu aplikacji Wybierz zakładkę
16 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Mamy już utworzone menu Pomoc. Przechodzimy do
1 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.PROGRAMOWANIE OBIEKTOWEĆWICZENIE 1 C++ BUILDER 6
10 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Tak wygląda okno ładowania pliku ikony: Szukaj
11 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Testowe uruchomienie aplikacji Załóżmy, że
15 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Po wpisaniu kolejnej pozycji np. „&Edycja”
17 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. •    „&Otwórz” •
18 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Widok okna uruchomionej aplikacji: Zamykamy ok
2 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.I. Wstęp Ponieważ nauka języka obiektowego C++
20 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Okno kodu źródłowego EdytorekUnitl.cpp po wpis
3 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1.II. Pierwsze kroki Uwagi dotyczące stosowanego
4 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Teraz widzisz formularz Forml, na którym będzie
6 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Przedrostek Edytorek mówi nam jaką aplikację w
7 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. W polu „Nazwa pliku” wpisz Edytorek.bpr i naciś
C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Tworzenie napisu na belce tytułowej W polu Captio
9 C++ Builder. Programowanie obiektowe. Ćwiczenie 1. Po wykonaniu ikony pozostaje nam tylko wstawien
100@93 programów obiektów wektorowa. projektu, projektów historycznych obiektów terenów zieleni

więcej podobnych podstron