3623317224

3623317224



219

Stella Płaczek — Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I...

B) praca z uproszczoną mapą Polski;

— rozumie symbole umiesz-

■ wyjaśnienie symboli umieszczonych na

czone w legendzie mapy,

uproszczonej mapie Polski,

— zawiesza na planszy

• utworzenie legendy mapy,

mapy znaki tworzące

• określenie i zaznaczenie położenia

legendę mapy.

miasta Kraków na mapie uproszczonej i mapie fizycznej.

Praca indywidualna

Aby utrwalić wiadomości i umiejętności zdobyte na zajęciach, uczniowie zaznaczają na mapkach konturowych wyróżnione w czasie zajęć obiekty:

• oznaczenie na mapce granic Polski, bie-

— stosuje poznane symbole

gu Wisły, położenia miasta Kraków,

w pracy z uproszczoną

• wklejenie mapek do zeszytu.

mapą Polski.

POLONISTYCZNA

5. Ułożenie zdań z rozsypanki wyrazowej

— samodzielnie czyta wyrazy,

i zapisanie ich w zeszycie.

— układa zdania z rozsypan-

Nauczyciel objaśnia uczniom zadanie.

ki wyrazowej,

• Kraków leży nad Wisłą.

— przepisuje zdania do ze-

• Kraków był stolicą Polski.

szytu—przekształca tekst drukowany na pisany,

— stosuje zasadę pisowni wielkiej litery na początku zdania i w pisowni nazw geograficznych.

Praca zbiorowa

6. Nauka tekstu i melodii piosenki „Pły-

— recytuje tekst piosenki,

MUZYCZNA

nie Wisła, płynie”.

— śpiewa piosenkę.

7. Obejrzenie wystawy poświęconej mias-

— wypowiada się na temat

tu Kraków i jego historii. Rozmowa na

oglądanych zbiorów,

temat oglądanych zbiorów.

— formułuje pytania na temat interesującego go eksponatu.

8. Wysłuchanie czytanej przez nauczyciela „Legendy o dzielnym i mądry m Kraku”.

• opowiadanie treści legendy,

— wypowiada się na temat

POLONISTYCZNO-

• wyliczenie i charakterystyka postaci

wysłuchanej legendy,

SPOŁECZNA

występujących w legendzie,

— potrafi wyjaśnić, skąd po-

• wypowiedzi na temat, skąd wywodzi

chodzi nazwa miasta —

się nazwa miasta — Kraków.

Kraków.

Praca indywidualna

— rysuje ilustrację do le-

PLASTYCZNA

9. Wykonanie ilustracji do „Legendy

gendy,

o dzielnym i mądrym Kraku” — rysu-

— dba o estetyczne wykona-

nek kredkami.

nie pracy.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Stella Płaczek — Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie I... 217 •    wyjaśnia
Stella Płaczek — Scenariusz zajęć integracyjnych w klasie i... 221 Stella Płaczek — Scenariusz zajęć
Stella PłaczekScenariusz zajęć integracyjnych w klasie I - "Poznajemy Kraków -dawną stolicę
Stella PłaczekScenariusz zajęć integracyjnych w klasie I — „Poznajemy Kraków — dawną stolicę
Gellner Dorota „Balony 32.    Rubacha, Iwona : Scenariusze zajęć pozalekcyjnych w kl
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ANTYNIKOTYNOWYCH W KLASIE II. Hasto dnia: Dorośli, nie trujcie nas.Cele - uczeń w w
Scenariusz zajęć integracyjnych. Dzień aktywności - 5 klasa IlbCele oeólne: 1.
Kolokwium zaliczeniowe; opracowanie scenariusza zajęć logorytmicznych. OBCIĄŻENIE PRACĄ STUDENTA: 20
SCENARIUSZ ZAJĘĆ INTEGRACYJNYCHŻEGNAMY ZIMĘ WITAMY WIOSNĘ Autorzy: Tobis Halina Hącel
Scenariusz lekcji integrującej plastykę i muzykę w klasie V przygotowany przez nauczyciela Muzyki i
71792 Obrazb5 (4) Rozmawiamy o baśniach Scenariusz zajęć w klasie /
„Kosmiczna wyprawa” - scenariusz zajęć Przebieg spotkania: Cześć wstępna o Zabawa integracyjna
SCENARIUSZ ZAJĘĆ TERENOWYCH -lekcje przeprowadzone w klasie czwartej Zajęcia w terenie stanowią
102 Nouciycieł * Szkoło (1-2)1 Zintegrowany scenariusz zajęć z wykorzystaniem techniki C.Freineta w
CHLEWSKA J.: Integracja grupy świetlicowej : scenariusz zajęć świetlicowych // Świetlica w Szkole 20
141.    W krainie bajek : scenariusz zajęć otwartych przeprowadzonych w klasie I dla
Scenariusz zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w klasie II gimnazjum Temat: Budowa książki ora
Scenariusz zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w klasie I gimnazjum. Temat: Czasopismo jako źr

więcej podobnych podstron