3848093992

3848093992



40.    Test koniunktury jako technika badań rynku usług turystycznych / S. Bosiacki. [w:] Polityka turystyczna. Szczecin-Kopenhaga, Fundacja na Rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego 2005, s. 22-28.

41.    Ekonomiczne problemy turystyki jako przedmiot badań naukowych w Polsce / S. Bosiacki. [w:] Turystyka w badaniach naukowych. Kraków-Rzeszów, AWF i Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania 2005, s. 189-202.

42.    Stan obecny i perspektywy rozwoju polskiej turystyki. „Turystyka i Rekreacja” (2005) t. 1, s. 16-22.

43.    Marketing produktów markowych w turystyce / S. Bosiacki. „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu” (2005) nr 8, s. 11-24.

44.    Typologia polskiego konsumenta na rynku usług turystycznych / S. Bosiaccki, K. Majchrzak, [w:] Turystyka w badaniach naukowych. Rzeszów, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarzadzania 2006, s. 201-218.

45.    Sytuacja polskich firm turystycznych po akcesji do wspólnoty Europejskiej / S. Bosiacki, K.

Majchrzak, [w:] Gospodarka turystyczna w regionie. Wrocław - Kielce, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Zarzadzania Gospodarką Regionalną i Turystyką w Kielcach 2006, s. 11-19.

46.    Tendencja zmian na polskim rynku usług turystycznych po stronie popytu / S. Bosiacki. [w:] Turystyka w ujęciu podmiotowym i przestrzennym/. Człowiek – Przestrzeń – Przedsiębiorstwo. Poznań, Akademia Ekonomiczna 2006, s. 49-57.

47.    Turystyka polska w opinii przedsiębiorców i konsumentów / S. Bosiacki, K. Majchrzak, [w:] Gospodarka turystyczna a grupy interesów. Warszawa, Szkoła Główna Handlowa 2006, s. 101-113.

48.    Wpływ globalizacji na stan i perspektywy rozwoju polskiej turystyki / S. Bosiacki. [w:] Gospodarka turystyczna w XXI wieku – globalne wyzwania i zagrożenia. Poznań, AWF w Poznaniu 2006, s. 41-

49.

49.    Na polskim rynku turystycznym / S. Bosiacki. „News – Nowości Sportu i Turystyki” (1993) nr 3/4 (7/80), s. 3.

50.    Aktywność turystyczna Polaków w latach 1991-1992 / S. Bosiacki. „News – Nowości Sportu i Turystyki” (1993) nr 3/4(7/80), s. 6-7.

51.    Promocja w rozwoju turystycznym gminy / S. Bosiacki. „News – Nowości Państwa Prawa” (1994) nr 3 (19), s. 16.

52.    Gra o jutro, czyli perspektywy rozwoju / S. Bosiacki. [w:] Dwudziestolecie Wydziału Turystyki i Rekreacji. Poznań, AWF w Poznaniu 1994, s. 67-69.

53.    Ograniczenia i bariery rozwoju gospodarki turystycznej na różnych poziomach i szczeblach zarządzania i sterowania (kraju, regionu, gminy) / S. Bosiacki. [w:] Biznes turystyczny – droga do sukcesu. Poznań, „ABRYS” 1995, s. 5-7.

54.    Rynek turystyczny w Polsce – segmentacja rynku na tle tendencji międzynarodowych / S. Bosiacki. [w:] Biznes turystyczny – droga do sukcesu. Poznań, „ABRYS” 1995, s. 9-12.

55.    Strategia marketingowa w turystyce – moda czy konieczność / S. Bosiacki. „Kurier Targowy” (1995) nr 7, s. 15-17.

56.    Aktywność turystyczna mieszkańców wsi oraz wydatki z nią związane / S. Bosiacki. „Przegląd Komunalny” (1997) nr 5 (68) s. 11-12.

57.    Strategie rozwojowe turystyki na szczeblu lokalnym / S. Bosiacki. „Przegląd Komunalny” (1998) nr 5 (80), s. 4.

58.    Branża się nie boi / S. Bosiacki. „Wiadomości Turystyczne” (2004) nr 68/14, s. 7.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Kamińska Magdalena, Autoetnografia jako technika badań etnograficznych w Internecie, w: Przegląd Soc
DSC03249 “s^aznacz jakościowe techniki badań rynku mediów i reklamy: wywiad swobodny i
Przedmiot: ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Kod: Kierunek: Turystyka i
Ekonomika turystyki R Łazarek (97) Tabela 16 Ocena biur podróży sytuacji na rynku usług turystycz
ET1 Wstęp 11 miejsca państwa i jego organów na rynku usług turystycznych, poprzez prezentację założ
ET7 Rozdział 5Rynek usług turystycznych 5.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych
ET9 5.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych 69 Tabela 5.1. Podział rynku
ET1 5.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych 71 •    gospodarstwa
ET3 5.1. Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych 73 •    wzmacnianie
ET5 5.2. Modele rynku usług turystycznych 75 wymienionych ograniczeń wzrost popytu na produkty fina
Metoda mapy grup strategicznych Źródło: analiza rynku usług turystycznych w Polsce, Biznes Expert, 2
Skan (40) ModułJf2PEbMetBadPed60nstac_Kurs_Techniki badań pedagogicznych_materiały_JŚ_SondażBadania
Skan (40) ModułJf2PEbMetBadPed60nstac_Kurs_Techniki badań pedagogicznych_materiały_JŚ_SondażBadania
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy - na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdański
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdańskiej
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy - na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdański
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy - na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdański
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy - na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdański
Absolwent uczelni technicznej na rynku pracy - na przykładzie badań absolwentów Politechniki Gdański

więcej podobnych podstron