4307685547

4307685547



9

30

(30W)

Metody wspomagania zaburzonego rozwoju oraz metody terapii.

•    Podstawy i zasady wczesnej interwencji.

•    Metody terapii wybranych zaburzeń rozwoju lub funkcjonowania psychospołecznego.

Znajomość zasad i metod wczesnej interwencji. Umiejętność stosowania wybranych metod terapii zaburzeń funkcjonowania psychospołecznego.

1.    Bogdanowicz, M. (1985). Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym. Warszawa: WSiP.

2.    Seligman, M. (1997). Optymistyczne dziecko. Poznań: Wydawnictwo MEDIA RODZINA.

3.    Pennock, K. (1992). Ratowanie dzieci z uszkodzeniami mózgu. Toruń: Wydawnictwo Booskinista.

4.    Carr, J. (1984). Pomoc dziecku upośledzonemu. Warszawa:

PZWL.

5.    Kamińska - Reyman, J. (1996). Gdy pomoc jest warunkiem istnienia. W: Popiołek, K. Psychologia pomocy. Katowice: Skrypty UŚ nr 517.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
69812 Untitled 4 (30) METODA KRAKOWSKA WOBEC ZABURZEŃ ROZWOJU DZIECI Koncepcja integracji przez sync
skanuj0011 akcentowano indywidualny i osobowościowy punkt widzenia na bariery rozwoju oraz metody os
Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego El
Metodyka zajęć terapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju emocjonalnego i społecznego El
Metody terapii -    o zaburzonym rozwoju procesów emocjonalno ? motywacyjnych, -
Wczesne Wspomaganie RozwojuREHABILITACJA ORAZ INNEZAJĘCIA SPECJALISTYCZNE Niepubliczny Ośrodek
30 Wybrane metody i techniki diagnozy i terapii. (15W) # Narzędzia diagnozy indywidualnej (zasoby i
dotyczącej prawidłowości oraz trudności i zaburzeń w rozwoju dziecka w pracy dydaktyczno - wychowawc

więcej podobnych podstron