4307685735

4307685735



Badanie produktu - celem badania jest określenie obecnej lub przyszłej pozycji produktu na rynku

o identyfikacja potrzeby, którą produkt ma zaspokoić o dostarczanie informacji o nowych produktach o opracowanie koncepcji nowego produktu o tworzenie marki handlowej o projektowanie opakowania o analiza produktów oferowanych przez konkurencję o rynek próbny

o analiza produktów oferowanych przez rynek

Cena - celem badania jest określenie wrażliwości cenowej konsumentów oraz zróżnicowania cenowego o analiza struktury cen o analiza trendów cen o prognozowanie skutków zmiany cen o analiza kosztów o prognozowanie zysku o analiza polityki cenowej konkurencji o analiza popytu

Promocja - badanie to obejmuje badanie reklamy, zarówno w formie pre-testu (badania potencjalnego odbioru i skutków reklamy) oraz post-testu (badania oceniające efektywność reklamy). Badania promocji nie koncentrują się jedynie na reklamie, dotyczą one także kosztów promocji czy charakterystykę kanałów przekazu, o badania mediów o badania motywacji o analiza kosztów promocji o analiza reklamy konkurencji o ocena skuteczności promocji o badanie wizerunku o określanie form sprzedaży o rozwój koncepcji reklamy

Dystrybucja - badanie ma na celu charakterystykę kanału dystrybucji lub całej sieci dystrybucji o analiza lokalizacji magazynów o analiza zasięgu dystrybucji o analiza efektywności kanału dystrybucji o analiza eksportu

Rynek - badanie koncentruje się na charakterystyce rynku, tzn. jego wielkości, dynamiki, podaży, popytu oraz udziału w nim, a także podziału rynku na poszczególne kategorie produktów i konsumentów.

12



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Podstawy chemii, ćwiczenia laboratoryjne1 Doświadczenie 8.3. Badanie rozpuszczalności tworzywa Cele
Ćwiczenie 2 Badanie zmian barwy w roztworach wskaźników. Celem ćwiczenia jest określenie wpływu
II.    Cel ćwiczenia Celem badania jest określenie czasu przystosowania się wzroku do
Podstawy chemii, ćwiczenia laboratoryjne1 Doświadczenie 8.3. Badanie rozpuszczalności tworzywa Cele
2014-03-31 Ważnym badaniem jest określenie przy użyciu spirometru i tachymetru tzw. pętli objętości
5 (540) Szanowni Państwo, Przedmiotem badania jest określenie stopnia dostosowania procesów firmy do
img036 AKTYWNOŚĆ ANTY OKSYDACYJNA SOKÓW I NAPOJÓW OWOCOWYCH Celem ćwiczenia jest określenie aktywnoś
3 I S t r o n a71 PROJEKT INNOWACYJNYPODSTAWY TEORETYCZNE I CEL BADAŃ Celem badań jest określenie
Przebieg ćwiczenia Celem ćwiczenia jest określenie charakterystyki czujnika indukcyjnego. Badany
[. Cel i zakres pracy Celem pracy jest określenie potrzeb i możliwości w zakresie poprawy warunków r
img036 AKTYWNOŚĆ ANTY OKSYDACYJNA SOKÓW I NAPOJÓW OWOCOWYCH Celem ćwiczenia jest określenie aktywnoś
Wykonał:1. CEL PROJEKTU Celem projektu jest: 1.1    Określenie terenu kopalni odkrywk
DSC04072 Usuwanie żelaza i manganu z wody. 1 C?l ćwiczenia. Celem ćwiczenia jest określenie sposobu
1.    CEL I ZAKRES ĆWICZENIA Celem ćwiczenia jest określenie wartości tolerancji wałk
Celem pracy jest określenie: •    aktywności fizycznej studentów podejmowanej w ramac
CCF20130516001 1. Cel ćwiczenia Celem ćwiczenia jest określenie współczynnika składu mieszanki X w

więcej podobnych podstron