5139624283

5139624283



Uniwersytet

Ekonomiczny


Jeżeli przedsiębiorstwo ma mocną pozycję w stosunku do konkurentów, wtedy jest pożądanym partnerem (odbiorcą, dostawcą) i tym samym może dyktować korzystne dla siebie warunki stosunków przetargowych.

Jeżeli potrafi wynegocjować sprzyjające stosunki przetargowe - jakość, terminy, ceny, warunki płatności, drożność kanałów dystrybucji, innowacyjność kampanii reklamowych itp., dodatkowo umacnia swoją pozycję w stosunku do konkurentów i poprawia stosunki konkurencyjne.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
1. Wprowadzenie Nie ma jednoznacznej zgody w stosunku do zdefiniowania co jest usługą profesjonalną,
IMG 28 Bezpośrednio po operacji stasuje się, jeżeli nie ma przeciwwskazań, pozycję połsiedzącą lub s
^ E3 Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 2222 MA Wirtualna Uczelnia ROZKŁAD ZAJĘĆ
Bartłomiej Jabłoński Uniwersytet Ekonomiczny w KatowicachINWESTYCJE PRZEDSIĘBIORSTW NA TLE POLITYKI
Slajd21 (33) RYNEK USŁUG KAPITAŁU RYNEK DÓBR KAPITAŁOWYCH Popyt na DOBRA KAPITAŁOWE ma charakter poc
Grobler9 184II. Struktura nauki Jeżeli eksperyment ma być sprawdzianem teorii, to naturalną rzeczą
aóy Jeżeli przedsiębiorstwo chce, aby^jego produkt były konkurencyjne na rynki, to plany
6 (451) wojennymi eta; (b) jego jurysdykcja ma charakter komplementarny w stosunku do krajowych syst
Twierdzenie 6.8 (Taylora) Jeżeli funkcja f ma ciągle pochodne cząstkowe do drugiego rzędu włącznie n
94 95 (20) możliwości - i to właśnie należy oceniać. Nagroda ma szczególne znaczenie w stosunku do k
Uniwersytet Ekonomiczny IV. technologicznych - postęp naukowo-techniczny, dostępność do nowych
ciągłe dopasowywanie poszczególnych zasobów przedsiębiorstwa między sobą oraz w stosunku do zmian w
2012 07 11;14;0313 3. Pozycja w stosunku do głównych rywali PARMETR Uwaga Wskaźnik

więcej podobnych podstron