5192604431

5192604431



Załącznik nr 3 do Wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i weryfikacji istniejących programów studiów I i II stopnia w UTP w Bydgoszczy

Kod przedmiotu:


Pozycja planu:    A.02

1. INFORMACJE O PRZEDMIOCIE

A. Podstawowe dane

Nazwa przedmiotu

Komunikacja społeczna i praca w grupie

Kierunek studiów

Informatyka stosowana

Poziom studiów

I stopnia (inż.)

Profil studiów1

ogólnoakademicki

Forma studiów'

stacjonarne

Specjalność

Technologie informacyjne

Jednostka prowadząca kierunek studiów

Wydział Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki

Imię i nazwisko nauczyciela (li) i jego stopień lub tytuł naukowy

Dr hab. inż. Witold Holubowicz, prof. UTP. Dr inż. Michał Choraś mgr inż. Adam Flizikowski

Przedmioty wprowadzające

nie są wymagane

Wymagania w stępne

brak wymagań

B. Semestralny/tygodniowy rozkład zajęć według planu studiów

Semestr

Wykłady

(W)

Ćwiczenia

audytoryjne

(Ć)

Ćwiczenia

laboratoryjne

(L)

Ćwiczenia

projektowe

(P)

Seminaria

(S)

Zajęcia

terenowe

(T)

Liczba

punktów

ECTS*

II

30

15

3

2. EFEKTY KSZTAŁCENIA (wg KRK)

Lp.

Opis efektów kształcenia

Odniesienie do kierunkowych efektów kształcenia

Odniesienie do efektów kształcenia dla obszaru

WIEDZA

W1

Rozumie rolę negocjacji w życiu codziennym, zarówno w sytuacjach zawodowych jak i niezawodowych, niskiego oraz wysokiego szczebla. Ma uporządkowaną wiedzę na temat etapów negocjacji, gamy możliwych sposobów działania oraz ich interpretacji.

K_W21

T1A_W08

W2

Posiada wiedzę na temat cech, jakie aspekty działania odróżniają ludzi działających skutecznie od pozostałych wq metodyki Covey’a.

K_W21

T1A_W08

W3

Ma wiedzę na temat mechanizmów realizacji procedury szukania pracy, w tym rozmowy kwalifikacyjnej. Rozumie poszczególne etapy tej procedury oraz ich znaczenie

K_W21

T1A_W08

W4

Ma wiedzę w zakresie podstawowych zasad savoir-vivre, zarówno w sytuacjach zawodowych jak i prywatnych. Rozumie rolę zasad savoir-vivre w życiu codziennym.

K_W21

T1A_W08

UMIEJĘTNOŚCI

U1

Potrafi podać i prawidłowo zinterpretować przykłady negocjacji w życiu codziennym, prywatnym oraz

K_U01

T1A_U01



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Załącznik nr 3 do Wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do Wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych
Załącznik nr 3 do Wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowy ch i w
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do Wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i w
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we
Załącznik nr 3 do wytycznych dla rad podstawowych jednostek organizacyjnych do tworzenia nowych i we

więcej podobnych podstron