5217957003

5217957003



Solarczyk-Ambrozik E.: Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej: między wymogami rynku a indywidualnymi strategiami edukacyjnymi. Poznań 2004, Wyd. UAM.

Turos L.: Andragogika ogólna. Warszawa 2004, Wyd. „Ypsylon". (Wyd. III rozszerzone). Wesołowska E.A. (red.): Edukacja dorosłych w erze globalizmu. Płock 2002, Wyd. „Novum". Wołk Z.(red.): Edukacja dorosłych w perspektywie integrowania się Europy. Zielona Góra 2000, WSP.


Tablica 6.7


STUDIA PODYPLOMOWE KWALIFIKACYJNE NAUCZYCIELSKIE, PRZYGOTOWUJĄCE DO NAUCZANIA PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO

Identyfikator Nazwa przedmiotu: SEMINARIUM DYPLOMOWE TECHUA5    DIPLOMA SEMINAR

Semestr: II, III

Kierunek studiów: TECHNIKA URZĄDZEŃ AUDIOWIZUALNYCH

Całkowita liczba godzin: 30

Liczba godzin poszczególnych form zajęć

Forma zajęć:

W:

_l&_Itr_L5_

| S: 30

Inne formy zajęć: konsultacje

Opis przedmiotu: W ramach przedmiotu omawiane będą zagadnienia związane z: wyborem tematu i definiowaniem problemu; strukturą i planem pracy; uwagami redakcyjnymi dotyczącymi pisania pracy; opisaniem problemu, przedstawieniem tez i antytez, zdefiniowaniem kluczowych terminów pracy, planu pracy i wyborem literatury; realizacją rozdziałów teoretycznych pracy; realizacją ewentualnej części projektowej; propozycją tematyczną potencjalnych tematów prac. Cele Seminarium Dyplomowego. Realizacja pracy końcowej a Regulamin Studiów. Tytuły zawodowe, stopnie zawodowe, stopień naukowy w Szkolnictwie Wyższym. Elementy pracy końcowej. Struktura pracy końcowej -wymagania merytoryczne i formalne. Symulacja przebiegu obrony pracy końcowej. Wystąpienia indywidualne, ciąg pytań do pracy końcowej oraz związanych z kierunkiem studiów. Dyskusja i rozstrzyganie wątpliwości. Kryteria końcowego zaliczenia Seminarium Dyplomowego.

Cele: Celem seminarium dyplomowego jest poznanie merytorycznych i formalnych wymagań, niezbędnych do uzyskania certyfikatu potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych.

Metody nauczania: prezentacje komputerowe.

Wymagana wiedza z zakresu: informatyki i przygotowania prezentacji.

Literatura:

58.    Związana z tematyką pracy końcowej. W zależności od specyfiki kierunku studiów podyplomowych literatura przedmiotu lub przedmiotów podstawowych jest inna i będzie podawana i uaktualniana każdorazowo w trakcie seminarium.

59.    Boć J., Jak pisać pracę magisterską, Kolonia, Wrocław 2001.

60.    Cabarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Universitas, Kraków 1998.

61.    Pułło A., Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, WP PWN, Warszawa 2000.

62.    Urban S., Ładoński W., Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego, Wrocław 1997.

Metody oceny pracy studenta: referat związany z tematem pracy dyplomowej.

Języki wykładowe: polski

Główny prowadzący przedmiot: prof. dr hab. inż. Jerzy ŚWIDER

Inne osoby prowadzące przedmiot: prof. dr hab. inż. Andrzej BUCHACZ, dr inż. Sławomir ŻÓŁKIEWSKI

20



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Solarczyk-Ambrozik E.: Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej: między wymogami r
Solarczyk-Ambrozik E.: Kształcenie ustawiczne w perspektywie globalnej i lokalnej: między wymogami r
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO(ETS} GLOBAL "***^    A subsfdtary of EUROPEJSK
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO(ETS), GLOBAL "***^    A subsfdtary
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educationa! Testing Serniceeflś INTEGRACJ
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educationa! Testing Serniceeflś INTEGRACJ
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educationa! Testing Serniceeflś INTEGRACJ
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educationa! Testing Serniceeflś INTEGRACJ
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educationa! Testing Sernice INTEGRACJI
INSTYTUT KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I GLOBAL A subs/diary of Educatfonal Testing Sernice INTEGRACJI
IMG37 się. globalną sieć dokumentów. kształtowano przez wielką liczbę lokalnych twórców nocników. L

więcej podobnych podstron