5224571801

5224571801



dobry kurs on-line nie może być zwykłą stroną internetową, ponieważ taka me zainteresuje studentów. Komentarz objaśniający trudniejsze kwestie powinien być wyświetlany i dodatkowo czytany przez lektora. W materiale przeznaczonym do samokształcenia należy umieścić symulacje, interaktywne procedury, studia przypadków. Dydaktycy, wspierani przez informatyków, powinni starać się opracowywać ciekawe lekcje, wprowadzać nowe narzędzia, dążąc do wyróżnienia się na rynku edukacyjnym, dzięki czemu staną się konkurencyjni.

3. Opracowanie systemu szkoleń dla nauczycieli akademickich zawierających:

•    podstawy obsługi platformy,

•    ogólną wiedzę na temat wykorzystania technologii informacyjnych w pracy dydaktycznej nauczyciela akademickiego,

•    elementy metodyki zdalnego kształcenia oraz podstawy komunikacji internetowej.

Po szkoleniu każdy jego uczestnik staje się samodzielnym użytkownikiem platformy, znającym jej funkcje, możliwości oraz umiejącym je odpowiednio wykorzystać we własnej pracy dydaktycznej.

4.    Opracowanie zasad rozliczania godzin dydaktycznych dla nauczycieli akademickich wykorzystujących w procesie kształcenia platformę edukacyjną

Odpowiednie zasady zostaną ustalone przez Senat Uczelni.

5.    Przeprowadzenie pilotażowych kursów w których będą uczestniczyli reprezentanci różnych wydziałów naszej Uczelni

Przeprowadzenie badań ankietowych, na bazie których powstanie ostateczna wersja systemu szkoleń nauczycieli.

6.    Przeprowadzenie szkoleń organizowanych dla pracowników wydziałów, bądź katedr/zakładów oraz jednostek międzywydziałowych

W kolejnych latach trwania projektu (2014-2018) Wirtualny Kampus PRz uruchamiane będą kursy i szkolenia dla kadry naukowo-dydaktycznej i dydaktycznej Uczelni.

7.    Ustalenie spójnych zasad i standardów opracowywania, archiwizowania i udostępniania e-learningowych materiałów dydaktycznych

10



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Poznaj C++ w$ godziny0107 94 Godzina 7 UstawWiek() nie może być zadeklarowana jako const, ponieważ z
Czyn ludzki nie może być oceniany jako dobry lub zły, jeśli w nim nie uczestniczy rozum i wola. Zmys
EXCEL it &> i Microsoft Excel Ten skoroszyt nie może być scalany, ponieważ zawiera nie scalon
Wszelkie prawa zastrzeżone Praca ta w całości ani we fragmentach nie może być powielana ani rozpowsz
img010 (105) 322 Umberto Eco wyodrębnienia czegoś uniwersalnego i zbiorowego, co, jak u Junga, nie m
skanuj0014 (271) 214    SPOŁECZNOŚCI LOKALNE zidentyfikowanego obszaru, a nie może by
skanuj0361 (2) 1)    liczba zębów w małym kole (zi) nie może być zbyt mała, gdyż powo
Snap12 Filozofia przyrody jako nauka filozoficzna materia nie jest ciągła, że nie może być w nieskoń
SNC00740 Bezpośredni rozmaz ___ Mała ilość kału (ok. 2 mg) _i 1.    Nie może być
społ inf 12 Społeczeństwo informacyjne nie może być traktowane w kategoriach deterministycznego sta
IMG33 4. Które z poniższych opisów nie może być rozumiane jako przeniesienie: a)    
IMG21 (Copy) Powierzchnia A przyjęta właściwie jako baza do pierwszej operacji. Powierzchnia B nie&
IMGg29 (2) Zasady ogólne ekorozwoju Zasada główna ekorozwoju: obowiązek ochrony środowiska nie może
Filozofia Georga Wilhelma Friedricha Hegla 107 ich osiągnięcie”44. Oczywiście, nie jest to i nie moż

więcej podobnych podstron