5236000837

5236000837



Arkusz ewaluacyjny skierowany do nauczycieli

uczestniczących w zajęciach zespołu samokształceniowego nauczycieli przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 5 maja 2004 roku opracowany przez Anetę Bęben

I.    Celem ankiety jest ocena przydatności prowadzonych zajęć na temat metod aktywizujących.

II.    Pytania arkusza

Pyt. 1. Zaznacz w skali od 1 do 5 istotę i przydatność poruszanego omawianego materiału.

fi |    2    |    3    |    4    |    5    |

Pyt.2. Czy prezentowany materiał i zajęcia warsztatowe wzbogaciły Twoje wiadomości na temat metod aktywizujących proces uczenia się?

5CP    3TP    3CP    SEP

Tak    Raczej tak    Nie Raczej nie

Pyt.3 Czy przedstawiony temat i prezentowane materiały wykorzystasz w swojej pracy?

JtS    £5

tak - w całości tak - częściowo    nie

Pyt. 4. Jak oceniasz sposób prezentowania materiałów, atrakcyjność i przejrzystość prowadzenia zajęć.

I 1 I 2    |    3    |    4    |    5    |

Dziękuję Aneta Bęben


Pajęczno, dnia 05 maja 2004r.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
III.6.3 Metryczka ankiety skierowanej do nauczycieli matematyki •    Uczestnicy -
3.6.3. Ankieta skierowana do nauczycieli przedszkoli dotycząca opinii na temat zabaw badawczych dzie
Maria Truszkowska-Wojtkowiak wowe pytanie skierowane do nauczycieli brzmi: Na ile frustracja młodzie
ciepłych słów skierować do jego uczestników i kilka razy zatańczyć. Ewa Kubacka Krótki bilans Roku
ANKIETA SKIEROWANA DO NAUCZYCIELI Wstaw znak "x" w wybraną kratkę. 1.    Cz
metodologia policjantów. Ankieta skierowana do nauczycieli dotyczyła zjawiska współpracy szkoły z P
h.    Szkolenia wewnętrzne skierowane do wszystkich uczestników procesu realizacji
* ANOWOŚĆ!! ZAJĘCIA PEDAGOGICZNE Dla kogo? Skierowane do uczestników kursów 8-klasisty i Gimnazjalne
Temat Arkusz nr 4 I KM A I ARKUSZ Nr 4    h dla studentów W.I.L. grupy I - 3, 7 -9 do
IMG$88 (2) do zespołu, dzielą się zadaniami, które wykonują indywidualnie. Uczestnictwo w danym zesp
4. Słuchacz zobowiązuje się do uczestniczenia w zajęciach przewidzianych w planie studiów
Systematycznego i aktywnego uczestnictwa w zajęciach oraz 100% obecności. Punktualności - gotowości
ó.Strój i wyposażenie do zajęć praktycznych ♦    Aby uczestniczyć w zajęciach
22.    Oferta ewaluacji projektów skierowanych do jednostek samorządu terytorialnego
Analiza wyników arkusza ewaluacyjnego przeprowadzonego wśród uczestników zajęć
Wnioski Uzyskane wyniki arkusza ewaluacyjnego pozwalają stwierdzić, że przeprowadzone przeze mnie za
3.1.1. Ogólne korzyści z uczestnictwa Przykładowe pytania skierowane do różnych grup odbiorców
dopuścić studenta do zajęć. 12. Studentów uczestniczących w zajęciach obowiązuje bezwzględny zakaz

więcej podobnych podstron