5409391622

5409391622



Rys. 1. Przykładowy labirynt


> Otwórz Scratcha i wybierz opcję Nowe tło Plik. aby wstawić plik tła przygotowany w edytorze grafiki. no** Mo:




PROJEKTOWANIE SCENY

Na początku trzeba przygotować tło sceny, czyli labirynt (rys. 1) możliwy do przejścia z miejsca startu do mety. Najlepiej to zrobić w programie graficznym (plik PNG), przyjmując następujące założenia:

-    wymiary sceny 480 x 360,

-    kratki wielkości 40,

-    dwa dowolne kolory kratek, korkowa kratka - zielona.

STEROWANIE DUSZKIEM r Sprawdź, czy duszek porusza się w odpowiedn Czy czasami obraca się i maszeruje do góry nogar nić jego styl obrotów.

URUCHAMIANIE PROJEKTU

r Najpierw ustal warunki początkowe, tworząc skrypt uruchamiany po kliknięciu zielonej flagi. Potem kolejno: ustaw duszka w położeniu początkowym i ustal odpowiedni styl obrotów (rys. 3).

-    uruchamia projekt.

-    zatrzymuje wszystkie skrypty,

_■] - maksymalizuje scenę.

Następnym problemem do rozwiązania jest trasa labiryntu - duszek powinien chodzić tylko po żółtych polach. Szare kwadraty sa ścianami labiryntu.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Nowe technologie lotniczych silników turbinowych 25 Rys. 1. Przykład łączenia wału z tarczą turbiny
Otwórz Scratcha i wyui^- „r w edytorze grafiki.    Nowe ^o; Twój duszek będzie
ident0008 Rys.4. Przykłady odmian na głowie i ich opis I siwizna (siw.j kwiatek (kw.) gwiazdka
image 017 Charakterystyka, promieniowania 17 Rys. 1.5. Przykładowa charakterystyka kierunkowa promie
image 026 26 Parametry anten Rys. 1.7. Przykładowy system telekomunikacyjny do analizy równania
Rys. 2.4. Przykładowa topologia typu MESH (kolorami zielonym, czerwonym oraz niebieskim zaznaczono p
Rys. 6. Przykład wykonania zabiegu metodą labilna [1]. Przed zabiegiem jonoforezy możemy zastosować

więcej podobnych podstron