5981674854

5981674854



Java - uniwersalne środowisko programowania w sieci (klient-serwer)

Java zawiera standardowe środki do tworzenia:

•    apletów - programy wykonywalne w środowisku przeglądarki umożliwiających:

-    interakcję z użytkownikiem w rozbudowanym GUI

-    transakcje klient-serwer, w tym poprzez JDBC

•    serwletów - obsługa transakcji po stronie serwera, Java Ser/let Api



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Java - uniwersalne środowisko programowania Łatwość tworzenia GUI (Graphical User Interphace): AWT (
-    Sieci Peerto Peer i sieci Klient/Serwer. => Charakteryzowanie sieci równopraw
komunikuje się z serwerem, korzystając z oprogramowania klienta sieci. Przykładem sieci klient-serwe
Architektura klient - serwer• Zalety •    Umożliwia szerszy dostęp do istniejących ba
Klient Serwer 1. Inicjalizacja zapytania 2. Wysłanie zapytania do serwera 3. Odebranie
Java lako uniwersalny iezvk programowania składniowe podobieństwo do C/C++ automatyczne odśmiecanie
Android - podstawy • Środowisko programowania Język Java Ponad 40 pakietów i 700 klas (najważniejsze
41459 IMG1 (3) Wstęp PostgreSOL jest zbudowany wg modelu klient-serwer. Programy klienckie (psql, pg
Narzędzia Java Wszystkie narzędzia potrzebne do programowania w Javie znajdują się w bezpłatnym paki
dr inż. Piotr Małka PROGRAMOWANIE JAVA Pętle Pętle służą do powtarzania fragmentów kodu.Pętla
Środowisko DM to zazwyczaj architektura klient-serwer lub oparty na Web system informatyczny Dane to
Programy graficzne ■    praca w systemie klient - serwer ■    obliczen
Sieci komputerowe Notatka do zeszytu 1. Pojęcie sieci typu klient - serwer. Jest to taka sieć, w któ

więcej podobnych podstron