604000573

604000573



Co na wykładzie

□    Grafika w grach komputerowych - historia w pigułce

□    Podstawowe pojęcia grafiki komputerowej

□    Przekształcenia rastrowe, rysowanie konturów i wypełnień

□    Przekształcenia geometryczne, krzywe

□    Podstawowe pojęcia animacji komputerowej

□    Animacje poklatkowe, animacje ruchu, animacje zmiany kształtu

□    Składanie wielu animacji, synchronizacja

□    Interakcja z użytkownikiem, detekcja kolizji

□    Tworzenie animacji interaktywnej


Animowana grafika 2D

Nieoficjalna Historia grafiki w grach komputerowych


2



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
73386 img015 ZOOLOGIA EGZAMIN - zagadnieniawszystko co na wykładach i ćwiczeniach + materiały dodatk
historyjka obrazkowa w gniazdku Co    byto najpierw, potem, a co na końcu? Ponumeru
178 ANITA HAS-TOKARZ wideokHpy, bajki, na grach komputerowych i grach wideo skończywszy, Istota wiel
PLAN WYKŁADU □    trochę historii □    technika cyfrowa - dlaczego
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grach Animowana grafika 2D Historia grafiki w grach Poziom
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grach Poziom 4++ 1993r. Grafika rastrowa Animacje + aktorz
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grach Poziom 5- 1981r-    M Grafika 3D 3D
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grach Poziom 6a 1995r. Grafika 3D Obiekty 3D Star Tre
Animowana grafika 2D■ Historia grafiki w grach Poziom zero Za pierwszą grę wideo uznaje się urządzen
Animowana grafika 2D■ Historia grafiki w grach Poziom 1 1972r. Grafika rastrowa 1
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grach Poziom 1 + 1979r. Grafika rastrowa (kilku) kolorowa
Animowana grafika 2D Animowana grafika 2D Historia grafiki w grach Poziom 2+ 1981 r. Grafika wektoro
Animowana grafika 2D ■ Historia grafiki w grachAnimowana grafika 2D Historia grafiki w grach Poziom
Animowana grafika 2D■ Historia grafiki w grach Poziom 4 1982r. Grafika rastrowa - przesuwane tło
Co na dzisiejszym wykładzie •    definicje, sposoby wyznaczania i interpretacja

więcej podobnych podstron