6404670929

6404670929



{


class Punkt

{

public int x, y;

public void Przesuń(int dx, int dy) { public Punkt(int x, int y)

this.x

this.y

class Program

{ >

static void Main(string[] args)

{

Punkt pl = new Punkt(3, 2); Punkt p2 = new Punkt(5, 1);

Przeważnie zadaniem konstruktora jest inicjalizacja zmiennych.


Można też zapisać w mniej niejednoznaczny X'    sposób:

y/    public Punkt(int xx, int yy)

{


}


x = xx;

y = yy


m


m


Punkt

Punkt

x 3

x 5

y 2

y i 1

{!})",

pl.x,

pl.y)

p2. X,

pz.y)




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Specjalna metoda: ToString(). > class Punkt { public int x, y; public void Przesuń(int dx, int dy
class Punkt{ private int x, y; public void Przesuń(int dx, int dy){ x += dx; y += dy;} public Punkt(
class Punkt{ priyate int x, y; public void Przesuń(int dx, int dy){ x += dx; y += dy;} public Punkt(
class Punkt{ public int x, y; // przesuń punkt o wektor [dx, dy] public void Przesuń(int dx, int dy)
Jak to działa? class Punkt { public int x, y; // przesuń punkt o wektor [dx, dy] public void Przesuń
Jak to działa? class Punkt { public int x, y; // przesuń punkt o wektor [dx, dy] public void Przesuń
Po class Uwaga { private: int m_nLicznik; public: Uwaga(void) : m_nLicznik(1){} void UstawLicznik(in
class Okręg : public Figura{ private: void Rysuj(int x1, int y1, int x2, int y2){ cout «
class Okręg : public Figura{ private: void Rysuj(int x1, int y1, int x2, int y2){ cout «
// Program04.java public class Program04 { public static void main(String[]{ // zamiana dwóch zmienn
co to jest zmienna? // Program03.java public class Program03 { public static void main(String[] args
Przeważnie zadaniem konstruktora jest inicjalizacja zmiennych. class Punkt{ public int x, y; pu
18 p05 #include <stdio.h> #include <conio.c> class HojaKlasa { public: int
18 p06 #include <stdio.h> #include <conio.c> class HojaKlasa { public: int
19 p02 #include <stdio.h> class próba { public: int    aa; int

więcej podobnych podstron