93763894

93763894



AKADEMICKIE TOWARZYSTWO ANDRAGOGICZNE

EDUKACJA

DOROSŁYCH

Społeczno-kulturowe przestrzenie uczenia się ludzi dorosłych

Redaktorzy prowadzący Agnieszka Stopińska-Pająk, Artur Fabiś

PÓŁROCZNIK Nr 2 (65) 2011

Warszawa 2011



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
AKADEMICKIE TOWARZYSTWO ANDRAGOGICZNEEDUKACJADOROSŁYCH Społeczno-kulturowe przestrzenie uczenia się
IMGh87 (3) 66 Rozdział 2 2.2.1. Aspekty społeczne i kulturowe w teorii uczenia się Jerome S. Brunera
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego Akademickie Towarzystwo Andragogiczne Rada
1 (124) przede wszystkim niepodzielnym zjawiskiem spoleczno-kulturowo-przestrzen-nym, żywym i zmieni
TEORIA ALBERTA BANDURY Społeczno-poznawcza teoria uczenia się. Bardzo upraszcza rzeczywistość
Związek między lękiem społecznym a uzależnieniem od uczenia się wśród studentów kierunków
ze społecznym elitaryzmem .W wyniku wielowiekowych procesów społecznych kultura estetyczna stała się
społecznej. Autorytet w procesie uczenia się. Część II Przegląd metod aktywizujących. Część III Meto
AKADEMICKIE TOWARZYSTWO ANDRAGOGICZNEEDUKACJADOROSŁYCHPionierki i pionierzy andragogiki Redaktor
Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego Akademickie Towarzystwo Andragogiczne Rada
J. Bendkowski Na podstawie analizy procesów uczenia się z perspektywy społeczno-kulturowej oraz prac
image016 (4) KULTURA REGIONALNA Kulturę regionalną odnosi się zarówno dogrup społecznych zamieszkują

więcej podobnych podstron