6837092937

6837092937



Kłoskowska, Antonina. 1995. Modele społeczne i kultura masowa, w: Przegląd Socjologiczny nr 2, s. 46-71.

Maślanka, Julian. 1976. Encyklopedia wiedzy o prasie. Wrocław: Zakład Narodowy im. Ossolińskich.

McLuhan, Marshall. 2002. Radio bęben plemienny, w: Maryla Hopfinger (red.): Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia. Wrocław: Oficyna Naukowa, s. 100-109. McLuhan, Marshall. 2004. Zrozumieć media. Przedłużenia człowieka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowo-Techniczne.

Nawrotny, Sylwester. 2000. Opinia publiczna, w: Encyklopedia Socjologii, t. 3. Warszawa: Oficyna Wydawnicza, s. 15-22.

Morin, Edgar. 2002. Masowy odbiorca, w: Maryla Hopfinger (red.): Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku. Antologia. Wrocław: Oficyna Naukowa, s. 573-583.

Orsini-Rosenberg, Stanisław. 1960. Badania nad prasą jako wytworem społecznym, w: Zeszyty Prasoznawcze nr 4, s. 23-31.

Pamuła, Stanisław. 1996. Metoda analizy zawartości prasy i jej zastosowanie w wybranych tygodnikach. Częstochowa: Wyższa Szkoła Pedagogiczna.

Pisarek, Walery. 1960. O metodologii badań nad językiem polskiej prasy, w: Zeszyty Prasoznawcze nr 5-6, s. 110-115.

Polewska, Monika (red.). 2003. Media w badaniach. Poznań: Press.

Rastawicki, Rafał. 2007. Media i politycy - współpraca czy konflikt, w: Janusz Adamowski i Danuta Waniek (red.): Media masowe w kampaniach politycznych. Warszawa: Instytut Dziennikarstwa UW: 211-220.

Reeves, Byron i Clifford Nass. 2000. Media i ludzie. Warszawa: Państwowy Instytut Wydawniczy.

Rutkiewicz, Ignacy. 1996. Agencje prasowe - stare i nowe, w: Gerd Kopper (red.): Media i dziennikarstwo w Polsce 1989-1995. Kraków: Ośrodek Badań Prasoznawczych UJ, s. 78- 88. Schliep, Katharina. 1996. Prywatyzacja prasy, w: Gerd Kopper (red.): Media i dziennikarstwo w Polsce 1989-1995. Kraków: Ośrodek Badań Prasoznawczych UJ, s. 129-138.

Silverblatt, Art. 2004. Media as social institution, w: American Behavioral Scientist vol. 48, nr 1, s. 35-41.

Skrzypczak, Józef (red.). 1999. Popularna encyklopedia mass mediów. Poznań: Wydawnictwo Kurpisz SA.

Sokołowski, Marek. 2006. Oblicza Internetu. Internet w przestrzeni komunikacyjnej XXI wieku, Elbląg: Wydawnictwo PWSZ.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
image 06b631 5 jpeg MODELE SPOŁECZNE I KULTURA MASOWA .71 trudnych w naszych specyficznych warunkach
Naukowe SCHOLAR, Warszawa 1995 Władza i społeczeństwo. Antologia tekstów z zakresu socjologii polity
image 06b631 1 jpeg MODELE SFOLZCZUZ : 67 KULTURA MASOWA ników oraz tymi problemami życia rodzi
image 06b631 3 jpeg MODELE SPOLECZrCZ I    MASOWA 69 nikach ustroju społecznego,
17.    Społeczeństwo przyszłości i jego kultura - globalna i lokalna, kultura masowa&
28 (598) 66 PODSTAWOWE POJĘCIA I MODELE Rys. 16. Model społeczno-kulturowy Tudora Źródło: Tudor, 197
out0002 jpeg Rozdział 7KULTURA MASOWAI KULTURA POPULARNA •    Kultura masowa i społec
17.    Społeczeństwo przyszłości i jego kultura - globalna i lokalna, kultura masowa
I. Przemiany współczesnej kultury: kultura masowa i społeczeństwo konsumpcyjne. 1.
DSCN1749 Liczba ciemna" 97 Literatura: Kloskowska A., 1980. Kultura masowa Krytyka i obrona. PW
Modele zróżnicowanie kulturowego wyróżnione w oparciu o opis stosunków społecznych panujących w dany
Kultura masowa: • (mass cuRUte)dommująca w społeczeństw* masowym i jego masową piodufccją
SWScan00111 66 PODSTAWOWE POJĘCIA 1 MODELE motywacja Rys. 16. Model społeczno-kulturowy Tudora Źródł
17.    Społeczeństwo przyszłości i jego kultura - globalna i lokalna, kultura masowa
Modele zróżnicowanie kulturowego wyróżnione w oparciu o opis stosunków społecznych panujących w dany

więcej podobnych podstron