6837093013

6837093013



324 K. Pałucha

7.    Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa 1994.

8.    Miracki W.: Koszty przygotowania produkcji. PWE, Warszawa 1985.

9.    Mruk H„ Rutkowski I.P.: Strategia produktu. PWE, Warszawa 1994.

10.    Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W.: Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.

11.    Rogers E.M.: Diffusion of Innovations. The Free Press, New York 2003.

12.    Rutkowski I.P.: Rozwój nowego produktu. Metody i uwarunkowania. PWE, Warszawa 2007.

13.    Sojkin B. (red.): Zarządzanie produktem. PWE, Warszawa 2003.

14.    Sosnowska A. (red ): Zarządzanie nowym produktem. Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 2000.

15.    The Marketing Dictionary. Butterworth-Heineman, Oxford 2002.

16.    Urbaniak M.: Marketing przemysłowy. Wyd. Prawno-Ekonomiczne INFOR, Warszawa 1999.

17.    Wojciechowski T.: Marketing dóbr produkcyjnych. Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie, Warszawa 2000.

Abstract

In the article issues of development processes of new product were presented. This process was portrayed including works with drawing projects of new product and preparing it for the production. Special attention was paid to solving tasks as a part of applying marketing industrial. Meaning of the marketing information for making diverse decisions at individual stages of preparing development processes of new product was emphasized.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
172 ANNA BORAWSKA K o t 1 e r Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa: G
63 BIBLIOLOGIA WOBEC POLSKIEGO RYNKU KSIĄŻKI Kotler, Philip (1994). Marketing. Analiza, planowanie,
Literatura przedmiotu Literatura podstawowa przedmiotu: Kotler Ph., Marketing, Wyd. Rebis Dom Wydawn
Model Maslowa Model hierarchii potrzeb Maslowa Za P. Koderem „Analiza planowanie, wdrażanie i kontro
Model Maslowa Model hierarchii potrzeb Maslowa Za P. Koderem „Analiza planowanie, wdrażanie i kontro
Obsługa jako obszar zainteresowań marketingu i logistyki■ marketing to planowanie, koordynacja i kon
■    Etapy planowania marketingowego: 1.    Analiza bieżącej
źródłem danych dla potrzeb planowania marketingowego. Analiza otoczenia marketingowego jest pierwszy
w2 str. 3 BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU Finansowe znaczenie problemu Już w fazie planowania b
Tematy prezentacji Lp. Analiza i planowanie strategiczneĄ6 ,-O Temat Osoby realizujące temat 1. Anal
IMGs59 craz bonus: A 1. Do czego wykorzystywana jest funkcja autofit przy analizie planowanych i&nbs
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU wl str. 11. BADANIA MARKETINGOWE A PODEJMOWANIE DECYZJI Przesła
BADANIA MARKETINGOWE I ANALIZA RYNKU    wl str. 10 Etyka związana z prowadzonymi

więcej podobnych podstron