Kr2_U05 |
Potrafi dokonać opisu statystycznego podstawowych i szczegółowych kategorii ekonomicznych, sfonnulowac oraz zweryfikować hipotezy odnośnie do ich kształtowania się | |||||||||||||||
Kr2_U06 |
Potrafi prognozować zlozonc zjawiska i procesy ekonomiczne oraz sprawdzać własności uzyskanych prognoz | |||||||||||||||
— |
Potrafi budować modele formalne złożonych zjawisk i procesów ekonomicznych, szacować je, przeprowadzać ich weryfikację oraz stosować do modelowania, prognozowania i optymalizacji zasobów instytucji ekonomicznych o zróżnicowanym stopniu skomplikowania, ich struktury oraz przebiegu procesów w nich zachodzących |
* | ||||||||||||||
Kr2_U08 |
Potrafi instalować, konfigurować i stosować nowoczesne technologie informacyjno-telckomunikacyjnc w procesie zarządzania przedsiębiorstwem i komunikacji biznesowej |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* | ||||||||
Kr2_U09 |
Potrafi przygotować pracę pisemną, wystąpienie ustne oraz prezentację multimedialną na temat funkcjonowania i wzrostu gospodarki narodowej i jej składowych, przebiegu złożonych zjawisk i procesów ekonomicznych, pozyskiwania o nich danych, ich gromadzenia, przetwarzania i analizy za pomocą nowoczesnych narzędzi matematycznych, statystycznych, ekonometrycznych oraz informatycznych, a także ich wykorzystania w modelowaniu, prognozowaniu i optymalizacji |
- | ||||||||||||||
KOMPETENCJE SPOŁECZNE | ||||||||||||||||
Kr2_K0, |
Rozumie potrzebę ustawicznego uzupełniania i pogłębiania nabytej wiedzy; inspiruje i organizuje proces uczenia sic innych osób |
♦ |
+ |
♦ |
♦ |
+ |
♦ |
+ |
♦ |
+ |
♦ |
+ |
♦ |
♦ |
+ | |
Kr2_K02 |
Rozumie potrzebę systematycznego studiowania kierunkowej literatury naukowej i popularnonaukowej; jest świadomy konieczności prowadzenie obserwacji, eksperymentów, badań oraz podejmowania za nie odpowiedzialności |
* |
* |
* |
* |
- |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
* |
Kr2_K03 |
Potrafi swobodnie komunikować się z otoczeniem w miejscu pracy i poza nim, przekazywać swoją wiedzę oraz dzielić się swoimi umicjętnoscrami za pomocą różnych środków przekazu |
* |
• |
* |
* |
• |
* |
* |