6771814895

6771814895



Spis treści

O PROJEKCIE TALENTYXXI WIEKU    11

WPROWADZENIE    21

ROZDZIAŁ 1.

TEORETYCZNE PODSTAWY ROZPOZNAWANIA POTENCJAŁU,

ZDOLNOŚCI I UZDOLNIEŃ UCZNIÓW    27

1.1.    Potencjał, zdolności i uzdolnienia - ustalenia terminologiczne    27

1.2.    Wybrane modele zdolności i uzdolnień.................................................29

1.3.    Klasyfikacje zdolności i uzdolnień    33

1.4.    Analiza wybranych rodzajów zdolności i uzdolnień uczniów    34

ROZDZIAŁ 2.

UWARUNKOWANIA POZIOMU ZDOLNOŚCI I UZDOLNIEŃ UCZNIÓW 47

2.1.    Koncepcje uwarunkowań rozwoju zdolności i uzdolnień    47

2.2.    Charakterystyka wybranych uwarunkowań rozwoju zdolności

i uzdolnień ucznia................................................................................48

2.2.1.    Obraz Ja (samowiedza, samoocena, poczucie własnej wartości,

samoregulacja)............................................................................49

2.2.2.    Motywacja.................................................................................. 53

2.2.3.    Potrzeba poznania.......................................................................54

2.2.4.    Uczenie się i metauczenie się........................................................55

2.2.5.    Kontekst społeczny i fizyczny    56

ROZDZIAŁ 3.

METODOLOGIA (AUTO)DIAGNOZY ZDOLNOŚCI I UZDOLNIEŃ UCZNIÓW GIMNZAJUM I SZKÓŁ ŚREDNICH    59

3.1.    Opis przedmiotu i celów badań............................................................59

3.2.    Opis zastosowanej metodologii............................................................60

3.2.1.    Model badań..............................................................................60

3.2.2.    Charakterystyka skal do identyfikowania, samooceny oraz

uwarunkowań poziomu zdolności i uzdolnień    61

3.2.2.1.    Założenia teoretyczne...............................................................................62

3.2.2.2.    Opis skal....................................................................................................62



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Tom Spis treści Przedmowa (Zbigniew Kwieciński)    11 Część I PEDAGOGIKA JAKO
Spis tresci Rozwiazania ROZWIĄZANIA STRONY: 11, 13, 15, 17 - baran, paw, dudek, gęś STRONA 19 - dom,
Spis treści 1(2) Spis treści Wykaz ważniejszych symboli................................... 11 1.
SPIS TREŚCI Mirosław Włodarczyk, Andrzej Marjański, Wprowadzenie..........................
Spis treści Projektowanie układu sterowania podgrzewaczem wody z wykorzystaniem modułu
SPIS TREŚCI Projektowanie i wyposażenie magazynów. O firmie    1 Projekty logistyczne
43748 strona005 SPIS TREŚCIOD AUTORA/9 1.    WIADOMOŚCI WSTĘPNE /11 1.1.
79 (185) SPIS TREŚCI Słowo wstępne.....5 Przedmowa......11 Zeszyt I (Rok 1941) .
SPIS TREŚCI W Polsce w XVIII wieku Jak wybrano króla Szkoła Rycerska Konfederacja
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI ................J1 OD WYDAWCY ................11 ANIMACJA JAKO FORMA
SPIS TREŚCI 6. Projektowanie procesu dydaktycznego ran Badanie potrzeb

więcej podobnych podstron