7008823989

7008823989



II magisterski po innych kierunkach

PR produktowy — mgr Jakub Cendrowski

Wybrane zagadnienia:

•    PR a marketing-mix

•    PR produktowy jako alternatywa dla reklamy

•    analiza wizerunku produktu

•    analiza konkurencji

•    wprowadzanie na rynek nowych produktów

•    dobór narzędzi komunikacyjnych wspierających wizerunek produktu

•    krótkoterminowe strategie proinocyj no-wizerunkowe

•    długoterminowe kampanie wizerunkowe

•    pozycjonowanie i repozycjonowanie produktów

•    monitoring i analiza mediów pomiar efektywności działań

PR korporacyjny - mgr Marcin Chabier

„Powiedz mi, zapomnę,

Pokaż, może zapamiętam,

Zaangażuj mnie w to, a zrozumiem”

Przysłowie chińskie

Wśród największych przedsiębiorstw świata próżno szukać finn rodzinnych, działających tylko na jednym tynku. Wszystkie z nich to działające ponadnarodowo korporacje. Czym one są?

Korporacja to duże, rozgałęzione przedsiębiorstwo, które tworzą członkowie korporacji. Bez nich korporacja nie może istnieć. Korporacja zarządza sprawami swoich członków, wiąże ich ze sobą. Komunikuje...

PR korporacyjny to wgłębienie się w strukturę dużych przedsiębiorstw. Zrozumienie ich działania, funkcjonowania oraz zasad w nich panujących. Przede wszystkim jednak są to praktyczne zajęcia wprowadzające w obsługę narządzi komunikacji wykorzystywanych do przekazywania informacji wewnątrz i na zewnątrz - do klientów wewnętrznych (pracowników) oraz zewnętrznych (firm współpracujących, kontrahentów', grup interesu).

Na zajęciach uczestnik będzie uczył się i ćwiczył jak przygotowywać i korzystać z podstawowych narzędzi komunikacyjnych: newsłetterów, intranetu, stron www, tablic ogłoszeń, biuletynów i wydawnictw firmowych. Uczestnicy będą opracowywać strategię i zarządzać komunikacją prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa. Poprzez zajęcia praktyczne nauczą się zasad komunikacji i wdrożą w pracę osoby zajmującej się PR w korporacji.

Lifestyle w mediach - dr Maurycy Graszewicz

Zajęcia będą miały charakter warsztatowy. W ich trakcie studenci zapoznają się w pierwszym rzędzie z teoretycznymi podstawami dotyczącymi stylów życia i komunikacji inassmedialnej. W drugiej kolejności



Wyszukiwarka