7008823519

7008823519



1.    Black S., Public Relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.

2.    Smektała T., Public Relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2005.

3.    Rozwadowska B., Public Relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy. Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002.

4.    Cenker E.M., Public relations, Wydawnictwo Wyższej Szkoły bankwoej. Poznań 1999.

5.    Bivins T., Handbook for Public Relations Writing, Third Edition, NTC Business Books, Lincolnwood, Illinois, USA, 1995.

6.    Budzyński W., PR- zarządzanie reputacją firmy, Poltext, warszawa 1998.

7.    Gray R., Hobsbawn J., Cosmopolitan. A guide to working in PR and advertising, Penguin Books, 1996.

8.    Gregory A., Public Relations w praktyce, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Krakó 1997.

9.    Murdoch A., Język public relations, czyli jak promować firmę, Warsztaty Menadżerskie. Poltext. Warszawa 2000.

Anatomia wystąpień publicznych

Forma zajęć:

Ćwiczenia

9



Wyszukiwarka