7334803740

7334803740



50.    WARSZTATY edukacji twórczej : jak rozwijać osobowość przez sztukę: program interdyscyplinarny / pod red. E. Olinkiewicz, E. Repsch. Wrocław: Wydaw. Europa, 2001. Sygn. 41460

51. ZBOROWSKI J.: Rozwijanie aktywności twórczej dzieci. Warszawa: Wydaw. Szkolne i Pedagogiczne, 1986. Sygn. 28341

ARTYKUŁY Z CZASOPISM

1.    ADAMEK I.: Twórcze rozwiązywanie problemów // Życie Szkoły. -2008, nr 3, s. 19-24

2.    ADAMIEC I.: „Odrabiacz lekcji”, „maszyna do znajdowania rodziców wszędzie” i inne wynalazki (warsztaty twórczości dla dzieci) // Nowa Szkoła. - 2007, nr 7, s. 43-44

3.    ANDRZEJEWSKA J., LEWANDOWSKA E.: Kreowanie aktywności ucznia // Życie Szkoły. - 2008, nr 2, s. 5-8

4.    BARTOSIK M., PIASKOWSKA K.: Podróżujemy - scenariusz zajęć twórczych // Wszystko dla Szkoły. - 2003, nr 3, s. 1-4

5.    BEDNARCZYK A.: Lekcje twórczości w kształceniu zintegrowanym // Wychowawca. - 2007, nr 11, s. 29

6.    BIEGAJŁO M.: Wychowanie do twórczości // Psychologia Wychowawcza. - 2000, nr 1, s. 26-35

7.    BIELSKA B.: Malowanie rękami - naturalna i twórcza wypowiedź dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym // Wychowanie na co dzień. - 2006, nr 12, wkładka metod., s. I-II

8.    BIELUGA K.: Uzdolnienia twórcze i ich rozpoznawanie // Życie Szkoły. - 2001, nr 3, s. 136-142

9.    BILEWICZ-KUŹNIA B.: Jak przedszkole może wspomagać rozwój twórczej aktywności dziecka - na przykładzie doświadczeń brytyjskich // Wychowanie na co dzień. - 2008, nr 1/2, s. 34-36

10. BILEWICZ-KUŹNIA B.: Pobudzanie rozwoju dyspozycji twórczych dzieci w wieku przedszkolnym // Wychowanie na co dzień. - 2001, nr 7/8, s. 23-28

11 .BIŁOUS P.: Wyobraźnia i jej rola w rozwoju twórczości dzieci // Nauczanie Początkowe. - 2006/2007, nr 3, s. 33-41

12. BOLIŃSKA M.: Dlaczego dzieci tworzą? : głos w sprawie artystycznych warsztatów // Język Polski w Szkole 4-6. - 2004/2005, nr 2, s. 30-41

13. BUKOWIŃSKA A., CHŁOPEK J.: Zaczarowany pędzelek // Wychowanie w Przedszkolu. - 2005, nr 7, s. 27-34

14. BUKOWSKA J.: Jak rozpoznać twórcze dzieci w przedszkolu? // Wychowanie w Przedszkolu. - 2002, nr 5, s. 274-276

15. CHOMIUK A.: Lekcje twórczości w gimnazjum // Polonistyka. - 2001, nr 1, s. 36-40

5



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2_ Akademia Umysłu® Junior EDU - Zajęcia dla uczniów I etapu edukacyjnego1. Wstęp Jak rozwija się mó
porozumienia pomiędzy rodzicami a dziećmi, braku czasu na bycie ze sobq. 18. WARSZTATY edukacji twór
s9 Ponadto zapraszamy szkoły, jak i dorosłych na zajęcia i warsztaty edukacyjne organizowane przez n
55Dydaktyka no pozostawić się grupom badawczym wyspecjalizowanym w rozwijania edukacyjnych technolog
SALA SEMINARYJNA W BKKK Semestr zimowy SALA SEMINARYJNA HEMATOLOGIA 4D003 nr 1 sala 50 osobowa przez
Jak rozwijać imowacyine Myślenie w finnie? „Badanie twórczości poprzez skupienie się jedynie na
WARSZTATY PRZEDSIĘBIORCZOŚCIDowiedz się jak zostać rekinem biznesu! Zajęcia prowadzone są przez
•    cele edukacji, w tym rozwijanie osobowości i talentów dziecka,
Cele edukacji polonistycznejRozwijanie osobowości ucznia Postulat rozwijania osobowości wychowanka,
bolsche005001 djvu 50 brzeżnej buduje całkiem prawidłowe gniazdo i składa w niem jaja, jak ptak. Sa
socjologia (22) •    kto ją tworzy ? •    jak jest postrzegana przez k
img161 Drugi składnik SKMW (8.50) lo suma kwadratów odchyleń wartości wskazywanych przez poszczególn
Trening twórczego myślenia Twórcze programy w edukacji Twórczość - media - rozwój osobisty U pr

więcej podobnych podstron