7355290652

7355290652



40.    Wybrane formy terapii i rehabilitacji osob z autyzmem / pod red. Ewy Pisuli i Doroty Damelewicz. Wyd. 3. Kraków : "Impuls", 2010. ISBN 978-83-7587453-2.

41.    Zespól Aspergera w okresie dojrzewania : wzloty, upadki i cala reszta / pod red. Lianę Holliday Willey. Warszawa : Fraszka Edukacyjna : Fundacja SYNAPSIS, 2006. ISBN 83-88839-38-1 ISBN 978-83-88839-38-2.

Artykuły z czasopism za lata 2006-2013

1.    Arkusz obserwacji dziecka pod katem zachowań ze spektrum autyzmu. Doradca Nauczyciela Przedszkola, 2012, nr 10, s. 27-28

Przedszkole. Strefa rozwoju emocjonalno-spolecznego. Zachowania stereotypowe, sztywne wzorce.

2.    Autyzm i zespól Aspergera : (zestawienie bibliograficzne) / oprać. Bożena Zwierzyńska. Nowa Szkoła, 2009, nr 2, s. 55-60

Bibliografia dotycząca autyzmu i zespołu Aspergera za lata 1991-2008.

3.    Autyzm : wybór bibliografii z lat 1998-2009 / oprać. Elżbieta Trojan. Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, 2010, nr 7, s. 62-64

Zestaw ienie bibliograficzne książek i artykułów z czasopism dotyczących autyzmu.

4.    Baron-Cohen Simon: Umysł nazbyt ścisły. Świat Nauki, 2012, nr 12, s. 52-55 Genetyczne podłoże autyzmu.

5.    Bąk-Sl ednicka Anna: Blaski indywidualnego nauczania ucznia dotkniętego autyzmem. Języki Obce w Szkole, 2011, nr 4, s. 75-80

Prezentacja projektu pracy z autystycznym uczniem, realizowanego w toku trzy letniego kursu nauczania języka obcego w liceum. Metody, techniki i formy pracy stosowane na lekcjach.

6.    Błeszyński Jacek J.: Przegląd badan genetycznych koncepcji etiologii autyzmu. Szkoła Specjalna. -2007, nr 3, s. 175-183

7.    Błeszyński Jacek J.: Wielokierunkowe podejście do diagnozy i wspomagania osób z autyzmem (optymalizacja. Szkoła Specjalna, 2009, nr 1, s. 18-24

Problemy diagnozy, terapii i w spomagania rozwoju dzieci autystycznych.

8.    Błaszczyk Sylwia: Funkcjonowanie psychospołeczne rodziców i rodzeństwa dziecka autystycznego. Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze, 2008, nr 3, s. 4044

Rola i znaczenie jakie w1 procesie profesjonalnego niesienia pomocy rodzinom dzieci autystycznych odgrywa rozwijanie kompetencji osobistych i społecznych rodziców. Na podstawie badań.

9.    Charbicka M., Raszewska M.: Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci autystycznych. Rewalidacja, 2007, nr 1, s. 49-63

Proces integracji sensory cznej. Poziomy integracji procesów1 sensorycznych. Rodzaje zaburzeń integracji sensorycznej. Analiza wy ników czworga dzieci Kwestionariuszem Sensomotorycznym.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
img065 (32) liii..5. Wybrane formy terapii osób autystycznych5.1. Niedyrektywne formy terapii Zasady
Wyższa Szkoła Bankowa
EK_U_01 Planuje badania diagnostyczne dla celów terapii i rehabilitacji osób z
EK_U_01 Planuje badania diagnostyczne dla celów terapii i rehabilitacji osób z
SPRAWOZDANIE KOŃCOWE z wykonania zadania publicznego Terapia i rehabilitacja osób uzależnionych od a
Księgarnia PWN: Pod red. Ewy Mary nowi cz-Hetki - Pedagogika społeczna. T. 2Spis treści Przedmowa (A
Jan Boć, Małgorzata Mastemak-Kubiak, Ewa J. Nowacka, Konrad Nowacki [et al.] ; pod red. Ewy J. Nowac
TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI CZ. 1 PODSTAWY TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI Praca zbiorowa pod red. Ewy Czamieckiei-Sku
180.    Przedsiębiorczość drogą do samorządności / pod red. Ewy Ozimek. - Poznań
TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI CZ. 2 TECHNOLOGIE KIERUNKOWE TOM 1Praca zbiorowa pod red. Ewy Czarnieckiei-Skub
Teatr historii lokalnych w Europie Środkowej pod redakcją Ewy Wąchockiej, Doroty Fox, Anety
TECHNOLOGIA ŻYWNOŚCI CZ. 3 TECHNOLOGIE KIERUNKOWE TOM 2Praca zbiorowa pod red. Ewy Czarnieckiej-Skub

więcej podobnych podstron