7483798177

7483798177



263


Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki...

Bibliografia

Co to jest dashboard?, http://skuteczneraport3 .pl/blog/co-to-jest-dashboard/.

Davenport T.H., Harris J.G.. Competing on analytics. The new science of winning, Har-vard Business School Press, Boston 2007.

Davis J., Measuring marketing: 110+ key metrics entry marketer needs. John Wiley & Sons, Singapore 2013.

Go lik-Gó recka G., Dashboard - concept and application in the measurement of marketing effectiveness, „Information Systems in Management” 2013, Vol. 2, No. 2. Golik-Górecka G., Platforma interfejsu marketingowo-finansów ego a wybór strategii rozwoju, w: Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach. Ujęcie sektorowe, red. E. Utbanowska-Sojkin, Zeszyty Naukowe nr 171, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011.

Jeffrey M., Marketing analityczny, 15 wskaźników, które powinien znać każdy marketer, Wyd. Helion, Gliwice 2015.

Korczyk D., Liczba w oczy kole, http://marketerplus.pl/teksty/publikacje-recenzje/liczba-w-oczy-kole/.

LaPointe P., Marketing by the dashboard light, Association of National Advertisers, 2005, www.Marketing NPV.com.

Sułkowski Ł., Epistemologia i metodologia zarządzania, PWE, Warszawa 2012. Tomczyk P., Paradygmat w marketingu na podstawie analizy zawartej, w: Fenomenologia zarządzania, Przywództwo, red. B. Bombała, Difin, Warszawa 2010.

Tomczyk P., Paradygmat w marketingu, www.praktycznateoria.pl/paradygmat-w-mar-ketingu/.

Wskaźniki marketingowe, red. R. Kozielski, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.

ANALYTICAL MARKETING PARADIGM AND ITS MAIN INDICATORS FOR MARKETERS

Sum mary

The objective of the paper is raising attention to the new paradigm of analytical marketing. Analytical marketing allows the realization of research in the framework of the functionalist paradigm (quantitative methods). with applying methods functioning in the framework of the human-istic paradigm (ąuality methods). Applying both attempts it is possible to get the morę probable cognitive synergy. Moreover, analytical marketing is an undoubted chance for creating interactive managerial dashboards as well as analytical. Analysis of literaturę allowed assigning indicators of classical and internet marketing - proposed by M. Jeffery to the four paths of dashboard.

Kcywords: analytical marketing, functionalist paradigm, dashboard, marketing indicators

Translated by Grażyna Golik-Górecka



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki... 255 Ł. Sulkowski zauważa, że jedynie
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki... 257 Autor książki M. Jeffery1
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki... 259 Korczyk dalej uzasadnia, że zaczy
Paradygmat marketingu analitycznego i jego główne wskaźniki... 261 Tabela 2 Porównanie - dashboard
analityczna PYTANIA Z ZESZŁEGO ROKU Rząd A: 1 .Co to jest opór i przewodnictwo właściwe? Podaj czynn
6.    Co to jest park narodowy? jakie są główne cele jego tworzenia ? Kto tworzy park
File1044 <® Uwaga: Aby dzieci pojęły, co to jest rytm, możesz im wyjaśnić, że żółw porusza się WO
gender001 Kino, kotieta i*., Co to jest: feminizm, seksizm, fallocentryzm? Geneza, inspiracja i głów
Biblioteka self-adwokataSpis treści Co to jest konflikt    3 -    Czym
scan0006 (38) 3.Co to jest auksolugia i jakie dziedziny /    ocenę proporcji ciała pr
Skan1 Wyjaśnij co to jest zmęczenie, jakie są jego rodzaje i czym się charakteryzują: Zmęczenie - p
skan prawo 1. funkcje powiatowego lekarza weterynarii w sprawie mięsa i jego obróbki, jakś tak 2. kt
kolo2 (9) .....m (Imłf ń»r»łsko) Co to jest krzyw* b ; 2 Naszkicuj i objaśni V Podaj wskaźnik n

więcej podobnych podstron