7334803170

7334803170



10. Metody i środki dydaktyczne

11. Sposoby oceny tykryteria zaliczenia przedmiotu

Status formalny zaliczenia: (zaznaczyć właściwe)

■ ocena końcowa

zaliczenie bez oceny

Oceny cząstkowe (oceny formujące):

OC03: Aktywność na zajęciach

OC06: Egzamin końcowy pisemny w formie opisowej

Zasady wyliczenia oceny końcowej na podstawie ocen cząstkowych (ocena końcowa):

OK01: Średnia arytmetyczna ocen cząstkowych

Student jest dopuszczony do egzaminu jeżeli uzyskał zaliczenie z

ćwiczeń.

Kryteria oceny końcowej

Na ocenę 2.0

Brak podstawowych wiadomości dotyczących treści wykładów. Brak podstawowych kompetencji określonych w treściach programowych. Brak podstawowych umiejętności określonych w efektach kształcenia.

Na ocenę 3.0

Prezentuje podstawowe treści omawiane na wykładzie i ćwiczeniach w sposób odtwórczy i niepełny.

Na ocenę 3.5

Wyjaśnia niektóre pojęcia, dokonuje podstawowych interpretacji odtwórczo zgodnie z modelem omawianym na zajęciach.

Na ocenę 4.0

Prezentuje kompetencje interpersonalne, porównuje zdobytą wiedzę z różnych obszarów. Udokumentowane zaliczenie sprawdzające wiadomości na poziomie 70%.

Na ocenę 4.5

Prezentuje pełny zasób wiadomości oraz umiejętności diagnostycznych, interpretacyjnych i opisowych. W sposób zaangażowany pracuje zespołowo.

Na ocenę 5.0

Prezentuje pełny zasób wiadomości oraz umiejętności diagnostycznych, interpretacyjnych i opisowych. W sposób zaangażowany pracuje zespołowo, co udokumentowane jest zaliczeniem kolokwiów sprawdzających w co najmniej 95%.

Metody nauczania:

MN01: wykład informacyjny MN02: objaśnienie MN04: metoda przypadków MN05: dyskusja związana z wykładem

Środki dydaktyczne:

ŚD01: podręczniki, wprowadzenia i instrukcje do skal inteligencji. ŚD02: teksty drukowane (czasopisma, prasa)

ŚD03: wykresy


12. Macierz realizacji modułu

Efekt

Kształcenia (dla modułu)

Odniesienie danego efektu Kształcenia modułu do szczegółowych efektów zdefiniowanych dla programu studiów (tzw. efektów kierunkowych)

Siła, z jaką przyjęty efekt kształcenia (modułowy ) realizuje efekty zdefiniowane dla kierunku (kierunkowe) (+),(++),(+++)

Sposób weryfikacji efektów kształcenia (należy uzupełnić w oparciu o pkl. 11 ..Sposoby oceny i kryteria zaliczenia modułu)

EK1

Znajomość standardów etycznych obowiązujących w

(++)

Kolokwium cząstkowe.

5 z 7



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Metody i środki dydaktyczne Ml. Wykład konwencjonalny połączony z prezentacją
Metody i środki dydaktyczne Ml. Ćwiczenia przedmiotowe M2. Analiza tekstów z
Metody i środki dydaktyczne Ml Wykład z prezentacją multimedialną M2 Dyskusja SD1 Zestaw
Metody i środki dydaktyczne Ml Wykład konwencjonalny M2 Dyskusja M3 Burza
11. SPOSOBY OCENY Forma aktywności Średnia liczba godzin na zrealizowanie
p1080014 (3) bowiem cele szkolnictwa pccjalncgo. metody, środki dydaktyczne, formy organizacyjne na
10. Metody i środki eliminacji
197229845851545429278T5942373583891728 n O 0l^i® L7f J7i%a 10:51 towarów i usług 11.   &n
3. METODY DYDAKTYCZNE ćwiczenia laboratoryjne_ 4. FORMA I WARUNKI ZALICZENIA PRZEDMIOTU sprawozdania
3. METODY DYDAKTYCZNE
3. METODY DYDAKTYCZNE 1 ćwiczenia laboratoryjne 4. FORMA I WARUNKI ZALICZENIA PRZEDMIOTU
Metody dydaktyczne: Wykłady, dyskusja Forma i warunki zaliczenia przedmiotu: Wykład - ocena końcowa
Metody dydaktyczne: Wykłady, dyskusja Forma i warunki zaliczenia przedmiotu: Wykład - ocena końcowa
3.METODY DYDAKTYCZNE
!: DYDAKTYKAMaterialyAORGANIZACJAMateriały,Organizacja zaliczeń przedmiotów matematycznych

więcej podobnych podstron