7652915332

7652915332



7. Kontrola realizacji planów marketingowych. Kontrola strategiczna i operacyjna. Wybrana literaturą:

Pozycje obcojęzyczne

1.    V.P. Buell - Marketing Management. McGraw-Hill, Nowy Jork 1984

2.    Ph. Kotler - Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation and Control.

Prentice Hall, New Jersey 1997

3.    Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong - Principles of Marketing. Prentice Hall Europę, London 1999

4.    R.A. Kerin, R.A. Peterson - Strategie Marketing Problems. Allyn and Bacon, Boston 1998

5.    M. McDonald, J. Leppard - The Marketing Audit. Butterwoth-Heinemann, Oxford 1994

Pozycje polskojęzyczne

1.    R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka - Strategiczne planowanie marketingowe. PWE, Warszawa 1999

2.    R. Niestrój - Zarządzanie marketingiem. PWN, Warszawa 1997

3.    M. Porter - Strategia konkurencji. PWE, Warszawa 1992

4.    S.W. Hartley, R.A. Kerin, W. Rudelius, K. Przybyłowski - Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998

Wymagania wstępne: odbycie kursu „Podstawy marketingu”.

Forma kursu: ćwiczenia Liczba godzin w semestrze: 30

Liczba miejsc: w związku z ćwiczeniowym charakterem kursu liczba uczestników nie powinna przekraczać 25

Forma zaliczenia: prace pisemne Termin zajęć: semestr letni



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Scan0007 Planowanie marketingowe Poziom strategiczny: •    Marketingowe cele strategi
image0022 Jednostka Wzór A Poczucie kontroli ■ L *■ Strategie radze nh sobie
VIII. Pytania kontrolne 1.    Wymienić operacje kształtowania otworów. 2.
jących przez układ. Możliwa jest również kontrola parametrów elektrycznych wybranego elementu układu
Planowanie marketingowe polega na ustalaniu celów rynkowych oraz sposobów ich realizacji przez zaang
127 Zastosowanie programu IZTIS do Program IZTIS wykonywany jest pod kontrolę systemu operacyjnego M
DSC00199 (2) Rysunek 31. Proces kontroli strategicznej tiidło: H. SCen*ann, G- Schceyógg, op. cit.,
IV. BUSINESS PLAN Leży na pograniczu planowania strategicznego i operacyjnego. Pełni funkcję planu
serdeczne życzenia dalszych sukcesów, realizacji planów i zamierzeń zgodnie ze strategią
PLANY OPERACYJNE szczebla podporządkowane realizacji planów taktycznych plany krótkookresowe (do 1
PLANOWANIE Zadania (cele) Strategia i taktyka Budżet WDRAŻANIE (REALIZACJA) Szkolenie komórek i
18.    Marek Lisiecki - Kontrola strategiczna w zarządzaniu bezpieczeństwem obywateli
005.2 31457/2011 b25941628 Strategiczne planowanie, marketing i logistyka w zarządzaniu organizacjam
Wykl2 Strategie marketingowe - rodzaje i zastosowanie. Pojęcie strategicznego i operacyjnego planu

więcej podobnych podstron