7808335988

7808335988



Ortotest

Ortotest jest czujnikiem dźwigniowo-zębatym (rys. 19) Pionowe przemieszczenie trzpienia pomiarowego powoduje wychylenie dźwigni zamocowanej obrotowo. Dłuższe ramię dźwigni kończy się zębatką, która przy wychyleniu dźwigni powoduje obrót koła zębatego wraz z przymocowaną do niego wskazówką (rys.20).

Rys. 20. Budowa czujnika dźwigniowo-zębatego


Pomiar na ortoteście przeprowadza się metodą różnicową; czujnik zeruje się na wymiar nominalny ze pomocą stosu płytek wzorcowych, a następnie mierzy się część.

Wskazanie czujnika jest odchyłką mierzonego wymiaru od wymiaru nominalnego.



Rys. 21. Pomiar przy pomocy ortotestu: a) zerowanie czujnika, b) pomiar

17



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Czujnik dźwigniowo-zębaty -(7- 1.    Trzpień pomiarowy. 2.
Czujnik dźwigniowo-zębaty firmy Mahr Czujnik Compramess
higeina 26 Rys. 19. Schemat wentylacji mechanicz no-grawitacyjnej /kombinowanej/ Wadą wentylacji me
IMG225 225 Rys. 19.U. Charakterystyki obciążeniowe silnika asynchronicznego część, która Jest niesta
rys. 3.1 Czujnik dźwigniowy. Dźwignia ta , wyposażona z drugiej strony w oporę 6 , wspiera się o opo
larged4618195 Napęd mlocami jest włączany dźwignią 1 (rys. 57) znajdującą się na pomoście pó lewej s
large?020624 nys. 32 Przyrząd tnący Przyrząd tnący jest włączany dźwignią l (rys. 33) znajdującą się
rys 5 19 Ponadto realizacja poszczególnych faz w pracy potokowej jest ograniczona dostępem do zasobó
large?020624 Rys. 32 Przyrząd tnący Przyrząd tnący jest włączany dźwignią I (rys 33) znajdującą się
Image 54 5S b Rys. 3.19. Przykłady silników hydraulicznych [PN-73/M-73023], a - silnik zębaty, b - ś
376 377 (4) wartość 3.15 pF jest przyłączona równolegle do obciążenia (rys. 4-19). Ponieważ 1/St ma
Rys. 19. Zabezpieczenie przy wymianie szyny, do której jest dołączony przewód uszyniający konstrukcj
choroszy@0 400 Rys. 19.2. Rysunek wykonawczy dźwigni A-A Rys. 19.3. Odlew części z rys. 19.2

więcej podobnych podstron