7957910060

7957910060



158.    Podsumowanie trzyletniej pracy w klasie integracyjnej na poziomie edukacji wczesnoszkolnej / Irena Mulla, Genowefa Kuszek // Awcilium Sociale. - 1998, nr 1, s. 91-95

159.    Pomóż dziecku niepełnosprawnemu w klasie integracyjnej / Marzena Sikorska // Wychowanie na co Dzień. - 2001, nr 9, s. 20-21

160.    Porozmawiajmy o integracji / Elżbieta Dobrzykowska, Agnieszka Mizura // Życie Szkoły. - 2005, nr 10, s. 32-35

161.    Postawy wobec osób niepełnosprawnych a zbliżenia i dystanse w klasach integracyjnych / Bronisława Dudziak // Kwartalnik Edukacyjny. - 2005, nr 1. s. 15-21

162.    Poznajemy kraje Unii Europejskiej razem z Misiem Barnabą / Urszula Chrapońska, Agnieszka Leszczyńska, Izabella Paryż, Wioletta Socha // Częstochowski Biuletyn Oświatowy. - 2005, nr 1, s. 14-15

163.    Praca dydaktyczno-wychowawcza w klasach integracyjnych / Anna Fietko // Nauczanie Początkowe. - 2003/2004, nr 1, s. 44-50

164.    Praca nauczyciela wspomagającego w klasach integracyjnych / Anna Gała ; rozm. przepr. Magdalena Bysyngier// Życie Szkoły. - 2010, nr 10, s. 38-39

165.    Praca oddziału integracyjnego w klasie VI / Wiesława Myszura // Wszystko dla Szkoły. - 2009, nr 6, s. 13-14

166.    Praca w grupie integracyjnej "Jestem już starszakiem" / Małgorzata Lewicka, Iwona Pilińska // Kwartalnik Nauczycielski. -2002, nr 1, cz. 1, s. 15-16

167.    Praca w klasie integracyjnej / Joanna Czubak, Aleksandra Tomkiewicz-Bętkowska // Edukacja i Dialog. - 2004, nr 1, s. 37-43

168.    Praca z dziećmi w klasach integracyjnych / Iwona Borawska // Edukacja i Dialog. - 1999, nr 2, s. 17-19

169.    Praca z uczniami dysfunkcyjnymi w szkole ogólnodostępnej / Marek Misztal // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2008, nr 3, s. 50-51

170.    Pracujemy w klasie integracyjnej / Urszula Strachota, Wioletta Kossowska // Życie Szkoły. - 2003, nr 6, s. 365-366

171.    Problem integracji / Otton Lipkowski // Szkoła Specjalna. - 1999, nr 2, s. 67-72

172.    Problemy diagnozowania postaw nauczycieli wobec integracji szkolnej / Maria Chodkowska, Zdzisław Kazanowski // Aiailium Sociale. - 2005, nr 1, s. 105-123

173.    Procedura organizacji kształcenia specjalnego w szkole ogólnodostępnej / Małgorzata Łoskot // Głos Pedagogiczny. - 2012, nr 11, s. 30-31

Oprać. Agnieszka Chmielewska - nauczyciel bibliotekarz Publicznej Biblioteki Pedagogicznej    14

RODNWOM" w Częstochowie

Materiał udostępniony na licencji Uznanie autorstwa - Utycie niekomercyjne 3.0. Polska




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Slajd33 (19) Integralność danych 2/2 INTEGRALNOŚĆ NA POZIOMIE TABEL (REFERENCYJNA) - gwarantuje, że
IMG962 ODRUCHY POSTAWY Zapewniają prawidłową pozycję ciała: ✓" są integrowane na poziomie rdzen
IMG966 ODRUCHY PROSTOWANIA s Rakcje statokinetyczne; s Integrowane na poziomie mostu i
Slajd32 (20) Integralność danych 1/2 INTEGRALNOŚĆ NA POZIOMIE TABEL - gwarantuje, źe pole identyfiku
Mimo złożoności procesu integracji na płaszczyźnie edukacyjnej i jego dotychczasowego niskiego pozio
Ocenę bardzo dobrą otrzymuje uczeń, którego wyniki w pracy sytuują się na poziomie osiągnięć
OCENA BARDZO DOBRA Ocenę bardzo dobrą otrzymuje uczeń, którego wyniki w pracy sytuują się na poziomi

więcej podobnych podstron