1935182523

1935182523



LP.

TEMATYKA ZAJĘĆ

LICZBA GODZIN

Opis szczegółowy bloków tematycznych

studia

stacjonarne

niestacjonarne

1.

Projektowanie badań marketingowych:Przygotowanie briefu, opracowanie projektu badania marketingowego (oferty badawczej), cel badania, hipotezy,proponowane narzędzia, harmonogram badania (zakresy:przedmiotowy, podmiotowy, czasowy, przestrzenny). Studenci otrzymują od prowadzącego „zapytania ofertowe" - wybierają sobie projekt, nad którym chcą pracować łącząc się w 3 - 4 osobowe grupy robocze. Ich zadaniem jest przygotowanie projektu badawczego i oddanie go w wersji elektronicznej na 3 zajęciach(max 5 punktów).

3

2

2.

Konstruowanie narzędzi badawczych: kwestionariusza ankiety/wywiadu, scenariusza IDI/FGI, podstawowe skale pomiarowe,najczęstsze błędy narzędzi badawczych. Pytania: otwarte,zamknięte, specjalne (filtrujące, kontrolne, metryczkowe). Studenciprzygotowują poza zajęciami narzędzie badawcze, które musząoddać prowadzącemu do oceny na 5 zajęciach (max 5 punktów).

2

1

3.

Miary statystyczne w analizie rynku i badaniach marketingowych:analiza rozproszenia: obszar zmienności, odchylenie przeciętne,odchylenie standardowe, analiza dynamiki: przyrost absolutny.przyrost względny, indeksy proste o podstawie stałej, łańcuchowe,średnie tempo dynamiki.

3

1

4.

Realizacja badań „w terenie" - zasady zbierania informacji,kodowanie informacji, przetwarzanie, analiza i interpretacja informacji (badania ilościowe i jakościowe), opracowywanie raportu zbadań. Metody i techniki zbierania informacji z rynku. Różnesposoby badan klientów indywidualnych i instytucjonalnych.Przetwarzanie i analiza danych. Raport z badania marketingowe

1

1

5.

Dynamika zjawisk rynkowych. Składniki procesów rozwojowych,metody wyodrębnia tendencji rozwojowej, funkcje trendu:prostoliniowa, potęgowa, wykładnicza, logistyczna. Omówienie i ocena przygotowanych przez studentów narzędzi badawczych.Zadanie dla studentów: przeprowadzenie badań w terenie i przygotowanie raportu z badań.

2

2

6.

Prognozowanie, syntetyczna funkcja turystyczna: interpretacje graficzne, wykorzystanie programu Microsoft

1

1

7.

z uwzględnieniem wahań sezonowych.

2

2

8.

^irś^o^^FM^hee^^PMnfifeh^ości

wskaźnik rozwoiu

1

bazy noclegowej, wskaźnik intensywności ruchu turystycznego według Charvata, wskaźnik wykorzystania



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
LP. TEMATYKA ZAJĘĆ LICZBA GODZIN Opis szczegółowy bloków
LP. TEMATYKA ZAJĘĆ LICZBA GODZIN Opis szczegółowy bloków
LP. TEMATYKA ZAJĘĆ LICZBA GODZIN Opis szczegółowy bloków
LP. TEMATYKA ZAJĘĆ LICZBA GODZIN Opis szczegółowy bloków
Lp. Tematyka zajęć Liczba godzin 1. Elegancja w komunikacji służbowej 1 2. Dobre obyczaje w
Lp. Tematyka zajęć Liczba godzin 1. Omówienie okoliczności i podstawowych celów powołania
Lp. Tematyka zajęć Liczba godzin 1. Koncepcyjne założenia sporządzania i prezentacji sprawozdań
ĆWICZENIA Lp. Tematyka zajęć Liczba godzin 2. Uwzględnienie potrzeb ergonomicznych i
Laboratorium Lp. Tematyka zajęć Liczba godzin 1. Algorytmy. Elementy użytkowania komputerów.
B. Treść ćwiczeń laboratoryjnych Tematyka zajęć Liczba godzin Układ pomiaru temperatury
6. Treści programowe A. Treść ćwiczeń - poziom A1/A2 Tematyka zajęć Liczba godzin Praca i
6. Program A. Treść wykładów Tematyka zajęć Liczba godzin Klasyfikacja pojazdów
C. Treść ćwiczeń laboratoryjnych Tematyka zajęć Liczba godzin Zajęcia wprowadzające.
B. Treść ćwiczeń laboratoryjnych Tematyka zajęć Liczba godzin Zajęcia wprowadzające.
B. Treść ćwiczeń laboratoryjnych Tematyka zajęć Liczba godzin Zajęcia wprowadzające,
komunikacji społecznej. 5. TREŚCI PROGRAMOWE PRZEDMIOTU WYKŁAD LP. TEMATYKA ZAJĘĆ LICZBA
Ćwiczenia I Sposób realizacji Ićwiczenia-sala ćwiczeniowa Lp. Tematyka zajęć Liczba

więcej podobnych podstron