9172401967

9172401967



I. OCENA KURSU (OK)

Warianty odpowiedzi

OKI. W jakim stopniu kurs wzbogacił Twoją wiedzę o przedmiocie

A. dużym, B. średnim, C. małym, D. nie mam zdania

OK2. Wymagania wstępne były określone:

A. bardzo dobrze, B. dobrze, C. niezbyt dobrze, D. nie mam zdania

OK3. Czy do kursu były dostępne podręczniki, skrypty?

A. łatwo, B. nie zawsze, C. trudno, D. nie mam zdania

OK4. Czy program kursu powtarzał treści innych kurów?

A. nie, B. raczej nie, C. tak, D. nie mam zdania

OKS. Czas przeznaczony na kurs był:

A. właściwy, B. za krótki, C. za długi, D. nie mam zdania

OK6. Związek kursu z profilem kształcenia na kierunku studiów wydaje mi się:

A. widoczny, B. średni, C. mało istotny, D. nie mam zdania

OK7. W jakim stopniu kurs spełnił Twoje oczekiwania:

A. dużym, B. średnim, C. małym, D. nie mam zdania



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
1. OCENA REALIZACJI KURSU / OCENA PROWADZĄCEGO (OP) Warianty odpowiedzi OP1. Zajęcia były realizowa
52 (46) łowc odpowiada zakończenie. W jakim stopniu? - w dużym (Jedno z najistotniejszych i/ódtł&quo
53958 skanuj0010 (304) Odpowiedź‘ha pytanie, w jakim stopniu socjologiczne definicje urbanizacji są
Kryterium trafności - pozwali nam ocenić, w jakim stopniu przyjęte cele projektu odpowiadają zidenty
3.2.1. Ogólna ocena projektu W jakim stopniu jest Pan(i) zadowolony z udziału w
• używany telefon turecki (ok. 50 TRY) + turecka karta sim (ok. 35 TRY). -    W jakim
Społeczny wymiar obrzędowości pogrzebowej 167 Aby odpowiedzieć na pytanie, w jakim stopniu mulo wpły
CCF20100625001 Ocena polega na kontroli, czy i w jakim stopniu ustalone cele zostały zrealizowane;
img037 (47) Elementarne wprowadzenie do techniki sieci 31 wykorzystano i w jakim stopniu - jakoś aut
img061 (13) tej samej zasady, tj. jonu CH3COO_. Wielkość efektu niwelującego zależy od tego, w jakim

więcej podobnych podstron