w zeszlym roku kolega mi powiedzial ze niie mozna przekroczyc 1000 dni
Czy to prawda???
Takie ograniczenie może być możliwe, ale nie musi. Fabularnie faktycznie prawdopodbnie istnieje, skoro Arcydruid Kuldahar wiecznie każe nam się śpieszyć, ale mimo wszystko zwróć uwagę na ilość dni. Jeżeli to co mówił Twój przyjaciel rok temu (przy okazji gratuluje pamięci) jest prawdziwe to masz prawie trzy lata na ukończenie przygody. Jeżeli nawet przyjmiemy, że odpoczywasz 16 godzin po każdej walce to nie przekroczysz nawet niewielkiej części czasu przeznaczonego.
No w tej chwili mam na koncie juz ponad 2000 dni, poniewaz odpoczynki to czasem trwaja po 70 dni!!!
Nie wiem moze to blad jest ale jednak tak jest....
70 dni to ewidentny błąd. Odpoczynek do wyzdrowienia trwa średnio 16 godzin, a przeciętny 8 godzin. Na przyszłość używaj oficjalnych łatek, wówczas będziesz grał bez żadnych problemów i nielogiczności. Icewind Dale można zaaktualizować do wersji chyba 1.4.
70 dni to niekoniecznie błąd. Jak grałem pierwszy raz w IWD 2, który był pierwszym cRPGiem w który grałem, to nie miałem kapłana i odpoczynek trwał za każdym razem po kilkadziesiąt dni.
Jestem przekonany, że jest to w jakimś stopniu błąd gry. Nawet jeżeli spróbujemy logicznie do tego podejść to odpoczynek drużyny bez kapłana, druida czy paladyna powinien trwać może kilka do kilkunastu dni, ale liczba 70 to zdecydowane przekroczenie jakiejkolwiek logiczności.

W przypadku kiedy gra jest odpowiednio załatana wydaje mi się, że takie sytuacje nie występują. Nie jestem pewien skąd się to bierze, chociaż fakt, że pojawia się tak często liczba 70 przemawia za tym, że nie jest to błąd, jednak mimo wszystko wątpie, aby twórcy wykopali tak okrutnie dziurę pomiędzy odpoczynkiem szesnastogodzinnym, a 70 dniowym.